Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Etter en lang periode med presommerferiestress som kuliminerte i total formørkelse på Rema i går, har jeg innsett at det er skikkelig dumt å ikke ta seg tid til krangle. Har rett og slett ikke fått nøytralisert meg og prisen var høyere enn jeg trodde. Så hvordan går det med dere damer? Jeg orker ikke tråle alle trådene her nå, men har ihvertfall fått med meg at Mama Foodie er gravid. Juhuuu, og gratulerer i lass!
bIomstre Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Vel, her har du meg! Her skjer det ikke stort, en uke igjen til ferie.
sug lut Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Bra å ha deg tilbake, det er jo mye mental helse i krangle...Jeg som ikke er på ferie er nedsylta i idioter så jeg har ikke hjerne til å oppdatere noen om noe, men jeg kan ikke huske noe voldsomt oppdateringsverdig utover kranglesidas nyeste bolle i ovnen, evt boller... Endret 26. juni 2014 av sug lut
amandine Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Takk som spør, bøyer nakken og tar fatt på familieferie med min familie. Takk og lov ikke mer enn ti dager. Så blir det ferie. Ordentlig.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2014 Vel, her har du meg! Her skjer det ikke stort, en uke igjen til ferie. Da kan du blomstre for oss så lenge
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2014 Bra å ha deg tilbake, det er jo mye mental helse i krangle...Jeg som ikke er på ferie er nedsylta i idioter så jeg har ikke hjerne til å oppdatere noen om noe, men jeg kan ikke huske noe voldsomt oppdateringsverdig utover kranglesidas nyeste bolle i ovnen, evt boller... Nåo njus kan også være gudd njus. Holde meg her så jeg ikke går helt opp i liminga.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2014 Takk som spør, bøyer nakken og tar fatt på familieferie med min familie. Takk og lov ikke mer enn ti dager. Så blir det ferie. Ordentlig.Familieferie er ingen spøk. Da blir det fint med normal ferie etter en liten feriepause, eller jobb som noen kaller det.
ms.Pond Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Jeg vil bare presisere at jeg liker to ting i innlegget ditt: At du er tilbake på krangle, og gratulasjoner. Jeg liker ikke formørkelsen. Håper du blir værende og at lyset vender tilbake!
Anne-B. Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Jeg jobber, kjefter på rotete unger når jeg kommer hjem, pakke og spiller PS3. I den rekkefølgen.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2014 Jeg vil bare presisere at jeg liker to ting i innlegget ditt: At du er tilbake på krangle, og gratulasjoner. Jeg liker ikke formørkelsen. Håper du blir værende og at lyset vender tilbake! Hehe, takk. Sola er ihvertfall i ferd med å stå opp. Horisonten ser lys ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå