Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Det er den bleien vi bruker til vår lille fordi ingen andre merker eller typer holdt. Fikk nesten kjeft av ei på barselgruppa for at vi bruker den hele døgnet. Det er visst en nattbleie. Det er visst active som skal brukes på dagen. Hun ramset opp hvor mye bedre den var for babyen å bevege seg i og lotion som beskytter huden og bla bla bla, men vi vil ikke ha lotion, og babyen beveger seg da like fint uansett? Er jeg virkelig så på viddene? Anonymous poster hash: a4a68...77c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Vi kjøper den av pampersbleiene som er billigst vi. Noen ganger er det active, andre baby dry. :-) Min blir virkelig ikke hemmet av baby dry, selv om jeg ser at active sitter litt tettere. :-) Trodde ingen av de bleiene (i norge) inneholdt lotion eller parfyme, men nå er det nok ett år siden sist active var billigst og vi hadde den, så kan være jeg husker feil. :-) Anonymous poster hash: 0ab89...281
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Vi bruker den bleien døgnet rundt og vårt barn er AKTIVT (altså hemmer ikke bleien). Hehe, må le litt av alt andre mennesker bryr seg om og "kjefter" på andre for! Nei, bruk den bleien dere ønsker og ignorer uhørte kommentarer fra barselgruppa! Anonymous poster hash: 1e462...836
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 hehe. vi har brukt begge to, både til dag og natt. Ingen problemer. Du får bruke det su syns er best :-) Anonymous poster hash: cc60c...a94
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Bruk den du synes er best. Jeg bruker bare active fit dag og natt på min fordi den holder mye bedre på tiss her. Men jeg får litt kjeft for jeg ikke bruker up and go...men det er noe virkelig herk!! Anonymous poster hash: 95332...1e7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Hehe, tror hun henger seg veldig opp i reklamene for bleiene Eller får jeg si lar seg lure av reklamen? Active fit er dyrere. Jeg tror for å være helt ærlig ungen ikke merker forskjell Vi bruker baby dry både natt og dag, i kombinasjon med up and go på dagtid, og det går så bra! Men om natten må det være baby dry, det er det eneste som holder tett. Så den skal pampers ha for! Anonymous poster hash: 28a78...8c5
Blondzilla Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Hæ? Har jeg aldri hørt om. Kan umulig ha noe å si.
Fullrulle86 Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Den var ny for meg! I såfall har jeg vært en særdeles dårlig mor for mine to eldste som kun brukte baby dry både dag og natt! Heldigvis ser det ikke ut som de har fått varige motoriske skader av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå