Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg tenker på de som svetter så mye og tar botox under armene feks? Jeg har så vondt i kjeven fordi den er så anspent, har lest at botox kan være til god hjelp(man klarer helt fint å tygge og å gjøre alle tingene man vanligvis gjør med munnen). men så er det jo så dyrt... Anonymous poster hash: f762f...1db
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Du får jo ikke resept, men legen din kan henvise deg til botoxbehandling av det som skulle være aktuelt dersom det er god nok medisinsk årsak til det. Men du mp jo ta dette med legen. Anonymous poster hash: e0819...c28
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Har du biteskinne? Hvis ikke gå til tannlegen og skaff deg en. Jeg slet med vond skjeve og hodepine, nå har jeg det mye bedre. Det er antageligvis billigere enn botox også. Anonymous poster hash: 3c360...c7a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Du får jo ikke resept, men legen din kan henvise deg til botoxbehandling av det som skulle være aktuelt dersom det er god nok medisinsk årsak til det. Men du mp jo ta dette med legen. Anonymous poster hash: e0819...c28 Selvfølgelig vet jeg at jeg må ta dette med legen. Men man må da vel få lov til å spørre om det er noen her som vet, før jeg tar det opp med legen. Anonymous poster hash: f762f...1db
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Man kan få resept, men det er når det gjelder migrene. Da må nevrologen vise til at annen medisin ikke virker og søke om å få resept. Dette ble ihvertfall gjort i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: c6e78...b0f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 det lammer jo muskelen. de med CP får botox i stive muskler, for å myke opp og forhåpentlig mindre spasmer. vet ikke hva som skal til or deg da. er vel bare å spørre legen? Anonymous poster hash: 249fa...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå