Gå til innhold

Flere her som aldri skal gå gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om det?

jeg har fått mine tre barn og synes det er en himmelsk god tanke på aldri å gå gravid,aldri bli kvalm og uvel, aldri få ubehaget ved å være høygravid,aldri føde igjen! Og aldri låne bort kroppen min til noen igjen,nå er den min og jeg kan drikke og spise og gjøre akkurat hva jeg vil med den!

Haha,herlig tanke! :P

Anonymous poster hash: 4466d...30d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid nå og ALDRI igjen.

Kan garantere det. Koser meg ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 64bc4...cd5

Skrevet

Jeg skal heller aldri bli gravid igjen, og jeg blir glad bare av å tenke på det! Har hatt to forjævlige svangerskap, men ut kom de skjønneste ungene. Jeg kunne godt hatt en unge til bare jeg slapp å gå gravid. En fødsel kunne jeg tatt når som helst. 

Kjenner at jeg er litt misunnelig på de som koste seg unner graviditeten. 

Anonymous poster hash: 738f0...5d4
Skrevet

Etter 8 svangerskap fulle av bekymringer, bekkenløsning, kvalme osv har vi nå 3 friske fine barn og det er helt fantastisk å tenke på at vi aldri mer skal holde på med det der igjen. Nå skal vi nyte de barna vi har og det er bare deilig å kvitte oss med utstyr etter hvert som minste vokser ut av det :D

Anonymous poster hash: 15cf3...813

Skrevet

Jeg hatet å være gravid. Hver dag var en dag nærmere målet og det var alt som fikk meg til å holde ut. Men likevel syns jeg det er trist at jeg nå er definitivt og fullstendig ferdig med det.

Fødsel og barseltid var fantastisk og jeg syns faktisk at det er skikkelig trist at jeg ikke får oppleve det igjen.

Skrevet

Samme her!! Man kan jo aldri si aldri, men kroppen min takler tydeligvis ikke en fødsel (komplikasjoner i etterkant), så.

Deilig å aldri mer være kvalm pga graviditet! Ikke gå opp i vekt pga det! Ikke bekkenproblemer, ikke blodprøver...

Men heller aldri mer nyfødt baby som er så søøøt :(

Anonymous poster hash: 9effd...b5d

Skrevet

Veldig ferdig :) Etter 5 graviditeter, har jeg to flotte barn som skal nytes og følges opp :) Jeg er dessuten over 40 år, så det er helt greit å være ferdig :) Minstemann ble ett år på mandag :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Elsker å gå gravid, men 3 barn er nok for oss. Men savner den følelsen når "noe" beveger og sparker inni magen😊

Skrevet

Dette er definitivt mitt siste svangerskap, venter nr 4 og da er familien komplett her. Jeg synes graviditet et 70% herk pga symptomer av den svært ubehagelige sorten: kvalme, bekkenløsning G, halsbrann, kynnere...og lista fortsetter.

Spenningen rundt å vente et nytt barn, glede seg og gjøre klart til baby, kjenne liv i magen og se magen vokse vil jeg sikkert tenke tilbake på med litt savn og vemod.

Under 8 uker igjen til termin, regner med å føde et par dager før sim med de andre, hvis ikke tidligere, så siste innspurt her. Ser fram til å bli slank og lett i kroppen igjen, synes det er litt tungt nå for tida. En husvask som før tok meg 2 timer tar nå hele dagen, og da må jeg ha hjelp til endel ting også...

Skrevet

Gravid nå med nr to og dette blir siste gangen. Hater vektoppgangen og føler meg så klumpete og tykk. Gleder meg veldig til jeg blir ferdig og kan holde babyen! "Bare" 15 uker igjen...

Det blir deilig å ha to barn og virkelig kjenne på følelsen av å være ferdig. Gleder meg til å gå ned i vekt igjen.

Anonymous poster hash: c1a55...e3c

Skrevet

Jeg har hatt to tunge svangerskap, to kjipe fødsler som begge endte med keisersnitt, og jeg er overlykkelig over at jeg er sterilisert. Har to vakre deilige barn som jeg elsker, og er såre fornøyd.

Anonymous poster hash: 5dbc7...f3c
Skrevet

Jeg syns egentlig det å være gravid er en hyggelig ting, hadde det ikke vært for alle de forbanna plagene som fulgte med :P

Jeg både elsker og hater spebarnstiden. ELSKER å kose og nusse på den lille bylten. Syns også det var koselig å amme. Men samtidig er jeg også en som er livredd for krybbedød og sover med ett øye åpent det første året. Så det har også vært slitsomt :(

Men jeg ble alene da jeg ble gravid med nr 4. Hadde da også barn på 2, 4 og 10 år. Så jeg fikk liksom ikke kost meg så mye i permisjonen. Unger som skulle hit og dit, samtidig som babyen trengte kos og stell. Jeg storkoste meg med barna, men følte samtidig at jeg ble spist opp innvendig. En merkelig kombinasjon av følelser..

Så etter å ha vært igjennom 4 svangerskap så kan jeg med hånda på hjertet si at jeg er mettet på svangerskap og babystyr, så nå har jeg sterilisert meg. Om 2 år er alle barna skolebarn, har da hatt barnehagebarn i 14 år sammenhengende, så det skal bli både godt og rart å ha avslutten en epoke i livet ;)

Og jeg syns samtidig det er litt godt å være ferdig med babybilstoler, tåteflasker, babygrøt/middagsglass, bleier, løpe etter aktive og utforskende småtasser osv selv om det på en måte har vært alt jeg har gjort fra jeg var 20 år ;)

Anonymous poster hash: 02e17...cc7

Skrevet

9 dager igjen til termin.. Prøver å kose meg med tanke på at dette er siste graviditet, men jeg klarer det ikke. Kost meg svært lite denne gangen, gleder meg bare til å få ho ut.

Skrevet

Jeg elsker å være gravid!! Beste følelsen!

Har vært det tre ganger og litt trist at keg muligens aldri kommer til å bli det igjen.

Men jeg føler meg sååååå ferdig med småbarn!! Kan jo ikke bare poppe ut baby på baby bare fordi man elsker å være gravid. Disse småttisene skal jo følges opp også... ;-)

Så sier meg veldig fornøyd!

Skrevet

Skal aldri mer gå gravid når denne graviditeten er ferdig i alle fall.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg synes det er deilig å tenke på at om noen år er den "verste" fasen over, men jeg føler og litt sorg rundt det å ikke skulle få være gravid igjen. Men med tre barn så har vi gjort vårt ;-)

Skrevet

Jeg synes det er fint å være gravid, kommer til å savne det den dagen vi ikke skal ha flere barn. Elsker å fremheve magen med klærne, skjenne babyen bevege seg der inne, føle stoltheten over å bære et liv, en nydelig liten baby der inne.

Anonymous poster hash: 59bca...dcd
Skrevet

Det er klart jeg kommer til å savne noe av det. Men gleden over å slippe er større :)

2 svangerskap og 2 barn og det er akkurat nok.

Skrevet

Jeg skal visst aldri mer være gravid, og jeg synes det er veldig trist. Mannen som ikke vil ha flere, jeg kunne hatt en hel flokk om det var opp til meg.

Gjest thricane
Skrevet

Helt fabelaktig. Gravid og meg passer ikke sammen.

Skrevet

Elsker å gå gravid, men 3 barn er nok for oss. Men savner den følelsen når "noe" beveger og sparker inni magen😊

Byttet tilbake til gamlenicket? 😝

Anonymous poster hash: 38106...966

Skrevet

Har 3 barn, og skal dessverre ikke gå gravid og føde igjen... Føler familien er hel komplett med de 3 barna våre, men tanken på aldri å gå gravid og føde igjen, den spenningen og forventningene man kjenner på, den lille babyene osv... Det er trist å tenke på, men jeg kan jo ikke fortsette å få barn etter barn bare for å få gravid og føde, og få de timene med med en helt fersk baby ;)

Skrevet

*Rekker opp hånden* Jeg skal aaaaldri gå gravid igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle komme til den følelsen av jeg gleder meg over den tanken, hehe ;) 

En gaviditet nå hadde tatt knekken på meg :P 

Gjest Julia1984
Skrevet

Byttet tilbake til gamlenicket? 😝

Anonymous poster hash: 38106...966

Liker du ikke Lutefisken?

Skrevet

Er gravid nå,og neeeever again!!! Har en fra før av og to er mer enn nok;)

Anonymous poster hash: 78aa9...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...