Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Det står 1+1+2 tabletter. Tar jeg fire i slengen, eller fordelr over tre ganger? Anonymous poster hash: 9c8c2...2b9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 1 tablett til morgen, 1 til lunch og 2 til kvelds. Anonymous poster hash: d99d2...ca4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 1 morgen 1 ettermiddag 2 kveld Hilsen farmasøyt Anonymous poster hash: faec8...602
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Obs, det slo meg etter jeg hadde tatt all fire...Flaut!!!! Anonymous poster hash: 9c8c2...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå