Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 1-åringen falt fra sofaen og ned på gulvet, snurret seg over veldig raskt, så rakk bare å ta tak i benet, men det hjalp ikke da, falt rett ned på ryggen og bakhodet har laminatgulv. Gråt veldig mye og skrek i noen minutter, leste at det er et godt tegn? Klarte ikke å finne noe søkk i bakhodet... Anonymous poster hash: 1ff7e...420
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Må legge til at ungenlå i sofaen, og rullet over. Stod ikke. Anonymous poster hash: 1ff7e...420
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Sånne fall går som regel veldig bra. Babyen min falt også ned fra sofaen her om dagen. Gråt, og ble ferdig med det. Følg med på fontanellen, er den spent og hard bør du ringe lege. Så lenge han ikke besvimte (gråt med en gang eller nesten med en gang?), ikke kaster opp, og virker "med" så går det nok helt fint. Det er helt utrolig hva de kan tåle, men forferdelig ekkelt når sånt skjer, man vet jo aldri om man er en av de veldig få uheldige. Så jeg skjønner godt bekymringen. Anonymous poster hash: 5af45...b6f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 shit happens,rett og slett...min lille 1-åring falt ned trappa ute i går fordi hun strakk seg etter noe hun ikke fikk tak i,og deisa ansiktet nedi...heldigvis faller de så slappt disse barna at de slår seg ikke så alt for mye hver gang. hun fikk oppskrapa panne, skrek litt,men det gikk heldigvis over ganske fort. Så lenge de lager lyd og du får kontakt med de etterpå så er krisen avblåst... Anonymous poster hash: 0e8d9...cb4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Gråt omtrent med en gang, ja, virker ikke trøtt.. ! Takk for svar, man blir jo bekymret! Anonymous poster hash: 1ff7e...420
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Min falt nettopp ned av senga. Dumme meg, fulgte ikke med 100%. Men sånt skjer dessverre, litt hyl og skrik, og så er de like fine etterpå. Anonymous poster hash: af475...091
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Når slutter de være uforsiktige/klønete egentlig? Anonymous poster hash: 1ff7e...420
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Når slutter de være uforsiktige/klønete egentlig? Anonymous poster hash: 1ff7e...420 haha,aldri!! Anonymous poster hash: 0e8d9...cb4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Når slutter de være uforsiktige/klønete egentlig?Anonymous poster hash: 1ff7e...420 Varierer. Min var tidlig ute motorisk og falt masse i perioden 8-18 mndr, etterpå at det vært påfallende lite knall ig fall. Virker som han lærte en del om avstandsvurdering og risiko når han prøvde å balansere langs sofaryggen (nope, det går faktisk ikke), nå er det sjeldent han prøver seg på noe uten å være sikker på at han har full kontroll. Men noen forblir risikosøkende hele livet. Anonymous poster hash: bca41...a94
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Når slutter de være uforsiktige/klønete egentlig? Anonymous poster hash: 1ff7e...420 Mi hadde en kort periode i alderen 18 mnd til ca 24 mnd hvor det var merkbart mindre fall. :-) jeg trodde kanskje det ble varig, men hun har ikke slått seg så mye før som det hun gjør nå. Det var nemlig ikke så enkelt som hun trodde å sykle ned trappa, eller hoppe fra en sofa til den andre. F.eks. :-) Unger tåler virkelig en støyt! Heldigvis. :-D Anonymous poster hash: 19b36...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå