Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Har delvis AAP og jobber 50-60%. Fungerer på lik linje med kollegaer og redusert arbeidstid er hva jeg trenger. Søker nå på 50% jobber fordi jeg har lyst til å prøve noe nytt. Kan ny arbeidsgiver finne ut at jeg har 50% AAP? Personlig tenker jeg at dette er en privatsak, i og med at jeg har fungert i redusert stilling i over to år uten sykedager/fravær relatert til min sykdom. Anonymous poster hash: 7012f...efe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Det kan ikke googles fram, om det er det du lurer på. Når det gjelder skattekort, så skal lønnet arbeid alltid være hovedarbeidsgiver, så det vil ikke være mulig å ane noe på grunnlag av skattekort/trekk heller. Anonymous poster hash: bb639...b90
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 De får ikke vite det fra NAV, nei, men om de ringer nåværende/tidligere arbeidsgiver kan det jo hende de forteller dem om det Anonymous poster hash: d67a5...643
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Du har jo ikke krav på sykepenger, så ved evt fravær vil de ihvertfall få vite det... Det at du ikke har krav på sykepenger er vel noe du er nødt til å oppgi til en evt arbeidsgiver? Anonymous poster hash: b9927...d06
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Takk for gode innspill. Det med sykepenger hadde jeg ikke tenkt på. HI Anonymous poster hash: 4617e...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå