Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg får skikkelig flashback til 80 tallet og ser automatisk på dem som har de på som skikkelig harry og forventer nærmest å se crocks på beina i samme slengen Mulig jeg blir vant til dem, det er jo ofte sånn med moter, men jeg kommer aldri til å bli sett i en selvm det er bra sikkert Noen her som syns de er fine? Anonymous poster hash: 2f7ff...598
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Er ikke helt sikker på hvilke bukser du mener, følger ikke akkurat med på "moten". Men jeg elsker vide bukser med grelt mønster, synes det er deilig med flagrende bukser i varmen! Stygg bukse, med en enkel, ensfarget topp synes jeg er kult Anonymous poster hash: 65134...d78
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Men uansett hva du synes så er de jo in og ikke ut, selv om de er ganske like de som også var in på 80-tallet:) Trenger går i sykluser og det aller meste kommer tilbake. Jeg synes forøvrig de er skikkelig deilig å gå med, derfor en hit hos meg. Jeg er forøvrig ikke spesielt trendy av meg så er mer flaks at de buksene er å få tak i for tiden. Anonymous poster hash: 106a7...cb9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Vi som er så gamle at vi husker "bole-buksene" sliter nok litt med å venne oss til disse som er skremmende like igjen ja Men de er veldig gode å gå i da, jeg har en selv til hjemmebruk, men går ikke ut blant folk med den nei, føler meg ikke akkurat lekker... Anonymous poster hash: 72416...d82
Englenemine Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 De er grusomme og uansett hvor flott kroppen de sitter på er så får vedkommende hengerumpe. Pysjbukser kan man gå i da istedefor ....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har to stykker som jeg har kjøpt på vero moda. Grisestygge. men veldig behagelig å ha på. Bruker de hjemme og til nød når jeg leverer i bhg. Kunne aldri vist meg offentlig i slike... Anonymous poster hash: 76019...045
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Sånne som dette du mener ikke sant? http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/bukser/ccollection-cclothes-ctrousers-p1.html#product_658845861 Anonymous poster hash: 72416...d82
Zalosalutt Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Er ikke så opptatt av hva andre synes, jeg elsker mine flagrende bukser med hengeræv! Går i dem hvor som helst for jeg blåser faktisk i om jeg får vist frem rumpen eller ikke
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Jeg synes de er råstygge men det er kanskje fordi jeg liker en litt mer enkel og elegant stil. Da passer jo ikke disse buksene inn i min verden På den annen side: skal gå med på at de er litt kule på en person som er gjennomført bra "typete". Litt rart skrevet. Hender jeg dukker opp på nærbutikken i mine rosa crocs, så kanskje jeg ikke er særlig bedre Anonymous poster hash: 12b7a...d15
Zalosalutt Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Jeg synes de er råstygge men det er kanskje fordi jeg liker en litt mer enkel og elegant stil. Da passer jo ikke disse buksene inn i min verden På den annen side: skal gå med på at de er litt kule på en person som er gjennomført bra "typete". Litt rart skrevet. Hender jeg dukker opp på nærbutikken i mine rosa crocs, så kanskje jeg ikke er særlig bedre Anonymous poster hash: 12b7a...d15 Haha, må si at rosa crocs ikke akkurat er det jeg ser for meg når du skriver "enkel og elegant"
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Jeg synes de er råstygge men det er kanskje fordi jeg liker en litt mer enkel og elegant stil. Da passer jo ikke disse buksene inn i min verden På den annen side: skal gå med på at de er litt kule på en person som er gjennomført bra "typete". Litt rart skrevet. Hender jeg dukker opp på nærbutikken i mine rosa crocs, så kanskje jeg ikke er særlig bedre Anonymous poster hash: 12b7a...d15 Haha, må si at rosa crocs ikke akkurat er det jeg ser for meg når du skriver "enkel og elegant" Haha, jeg vet!! Hva kan jeg si....? Jeg er en kompleks person Anonymous poster hash: 12b7a...d15
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Fæle. Jeg er 40 og kommer aldri til å gå med slike. Flere av de er i silkestoff og ser ut som pysjbukser. Anonymous poster hash: ddad5...e50
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Fytte rakkern så stygge de er! Så en dame på Rikshospitalet idag som hadde svarte og hvite sånne bukser på til storblomstrete topp. Hun så helt jævlig ut.. Folk pekte og fniste bak ryggen hennes. Det var et sjeldent stygt antrekk på en ellers flott blondine. Anonymous poster hash: 2e0d3...62e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Bælstygge men behagelige, og det er ikke alt i motebildet som dekker begge disse. Anonymous poster hash: 896e9...ab2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #16 Skrevet 26. juni 2014 har ett par. går mye i jogge bukser hjemme & ville ha en bukse som var litt penere. min er svart med tynne hvilte loddrette striper. liker den jeg har men de med blomster osv blir litt for mye for meg alltså, er vanligvis veldig enkel i stilen veldig greie å ha når man bare skal ut i posten eller bare gjøre små ting rundt hjemme Anonymous poster hash: 63cde...4d1
glalaksen Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Kjøpt meg et par til å ha dagene etter fødsel. Syns de er finere enn joggebukse og ser behagelig ut
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #18 Skrevet 26. juni 2014 Har jo vært in lenge, sånne bukser? Kjøpte en sommeren for tre år siden. Anonymous poster hash: bd570...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå