Gå til innhold

Nevn 1 klesmerke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke er generelt sett i best kvalitet, synes du? Til barn altså...

 

Yttertøy:

 

Innetøy:

 

Ull:

 

Bambus:

 

Sko/støvler/tøfler:

 

Anonymous poster hash: 6f204...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det berre eg som opplever at det meste funkar? Kan berre hugse eit par tilfeller av dårlig kvalitet.

Skrevet

Er det berre eg som opplever at det meste funkar? Kan berre hugse eit par tilfeller av dårlig kvalitet.

Svar gjerne på HI.....

 

Anonymous poster hash: 6f204...bfa

Skrevet

 

Er det berre eg som opplever at det meste funkar? Kan berre hugse eit par tilfeller av dårlig kvalitet.

Svar gjerne på HI.....

 

Anonymous poster hash: 6f204...bfa

Omformulert: dei fleste merka vi har prøvd er gode. Nokre enkeltplsgg har vore dårlige.
Skrevet

Jeg også synes det meste holder mål.

 

Men sko/støvler - liker Viking best

Ytterøy - polarn o pyret ( inneklærne herfra er også supre, men vi kan like gjerne gå for Lindex...)

Skrevet

Til nå!..

 

Yttertøy: Reima

 

Innetøy: Polarn O Pyret

 

Ull: Lindex ull har faktisk vært veldig bra

 

Bambus: ikke testet

 

Sko/støvler/tøfler: tinyzonetøfler

 

 

Anonymous poster hash: 6f204...bfa

Skrevet

Nøstebarn, Reima og Polarn o pyret er det eneste vi bruker her i huset. Dekker alle punktene dine.



Anonymous poster hash: 250bc...57a
Skrevet

Hvilket merke er generelt sett i best kvalitet, synes du? Til barn altså...

Yttertøy: molo uten tvil. Barnehagen er enig! Eneste i barnehagen som ikke var våt da det regnet. Da brukte hn parkdress og ikke regntøy. Regntøyet er lett og luftig, kjennes ikke ut som regntøy men overtrekksklær.

Innetøy: molo. Molo holder godt på fargene, er slitesterke og "vokser" med barnet.

Ull: sparkjøp.

Bambus: lilleba.

Sko/støvler/tøfler: goretex og viking. Tøfler bruker de ikke men sklisokker.Anonymous poster hash: 6f204...bfa

Anonymous poster hash: 485b7...8f5

Skrevet

yttertøy: vill (veldig funksjonelt)

Innetøy: name it (lange nok i beina og smale nok i midjen)

Ull:Cosilana

Bambus: bruker ikke

Sko/støvler/tøfler: sko/støvler - viking, joggesko lar jeg sønnen min velge samme med sandaler. Bruker ikke tøfler.



Anonymous poster hash: a2973...d46
Skrevet

Reima uteklær

Benetton inneklær

Joha ull

Kavat sko

Bambus liker jeg ikke. Synes det blir så slaskete.

Skrevet

Uteklær: T2H eller Troll

Innetøy: PoP

Ull: Troll

Bambus: Troll

Sko: Bisgaard

 

Anonymous poster hash: 89c87...769

Skrevet

Kjøper alt vi trenger på Europris. Godt fornøyd med det! Der har de alt fra sko til klær! Anbefales!

 

Anonymous poster hash: baa89...725

Skrevet

Da får jeg slå et slag for bambus. Utrolig deilig og varmt. Startet med å bruke det til ene barnet som har atopisk eksem, men bambus har spredt seg her i familien:)

Ellers er jeg ikke fornøyd med ull fra nøstebarn, stivt og kløete.

 

Anonymous poster hash: 1057d...c4b

Skrevet

Da får jeg slå et slag for bambus. Utrolig deilig og varmt. Startet med å bruke det til ene barnet som har atopisk eksem, men bambus har spredt seg her i familien:)

Ellers er jeg ikke fornøyd med ull fra nøstebarn, stivt og kløete.

 

Anonymous poster hash: 1057d...c4b

Glemte jo bambusmerket! Lilleba :)

 

Anonymous poster hash: 1057d...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...