Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hvilket merke er generelt sett i best kvalitet, synes du? Til barn altså... Yttertøy: Innetøy: Ull: Bambus: Sko/støvler/tøfler: Anonymous poster hash: 6f204...bfa
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Er det berre eg som opplever at det meste funkar? Kan berre hugse eit par tilfeller av dårlig kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Er det berre eg som opplever at det meste funkar? Kan berre hugse eit par tilfeller av dårlig kvalitet.Svar gjerne på HI..... Anonymous poster hash: 6f204...bfa
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Er det berre eg som opplever at det meste funkar? Kan berre hugse eit par tilfeller av dårlig kvalitet.Svar gjerne på HI..... Anonymous poster hash: 6f204...bfa Omformulert: dei fleste merka vi har prøvd er gode. Nokre enkeltplsgg har vore dårlige.
Serepta Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Jeg også synes det meste holder mål. Men sko/støvler - liker Viking best Ytterøy - polarn o pyret ( inneklærne herfra er også supre, men vi kan like gjerne gå for Lindex...)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Til nå!.. Yttertøy: Reima Innetøy: Polarn O Pyret Ull: Lindex ull har faktisk vært veldig bra Bambus: ikke testet Sko/støvler/tøfler: tinyzonetøfler Anonymous poster hash: 6f204...bfa
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Nøstebarn, Reima og Polarn o pyret er det eneste vi bruker her i huset. Dekker alle punktene dine. Anonymous poster hash: 250bc...57a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Hvilket merke er generelt sett i best kvalitet, synes du? Til barn altså... Yttertøy: molo uten tvil. Barnehagen er enig! Eneste i barnehagen som ikke var våt da det regnet. Da brukte hn parkdress og ikke regntøy. Regntøyet er lett og luftig, kjennes ikke ut som regntøy men overtrekksklær. Innetøy: molo. Molo holder godt på fargene, er slitesterke og "vokser" med barnet. Ull: sparkjøp. Bambus: lilleba. Sko/støvler/tøfler: goretex og viking. Tøfler bruker de ikke men sklisokker.Anonymous poster hash: 6f204...bfa Anonymous poster hash: 485b7...8f5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 yttertøy: vill (veldig funksjonelt)Innetøy: name it (lange nok i beina og smale nok i midjen)Ull:CosilanaBambus: bruker ikkeSko/støvler/tøfler: sko/støvler - viking, joggesko lar jeg sønnen min velge samme med sandaler. Bruker ikke tøfler. Anonymous poster hash: a2973...d46
Blondzilla Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Reima uteklær Benetton inneklær Joha ull Kavat sko Bambus liker jeg ikke. Synes det blir så slaskete.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Uteklær: T2H eller Troll Innetøy: PoP Ull: Troll Bambus: Troll Sko: Bisgaard Anonymous poster hash: 89c87...769
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Kjøper alt vi trenger på Europris. Godt fornøyd med det! Der har de alt fra sko til klær! Anbefales! Anonymous poster hash: baa89...725
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Da får jeg slå et slag for bambus. Utrolig deilig og varmt. Startet med å bruke det til ene barnet som har atopisk eksem, men bambus har spredt seg her i familien:) Ellers er jeg ikke fornøyd med ull fra nøstebarn, stivt og kløete. Anonymous poster hash: 1057d...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Da får jeg slå et slag for bambus. Utrolig deilig og varmt. Startet med å bruke det til ene barnet som har atopisk eksem, men bambus har spredt seg her i familien:) Ellers er jeg ikke fornøyd med ull fra nøstebarn, stivt og kløete. Anonymous poster hash: 1057d...c4b Glemte jo bambusmerket! Lilleba Anonymous poster hash: 1057d...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå