Gå til innhold

Har dere noen "kamper"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har noen, tydeligvis...

- jeg vil ha dopapirrullen med papiret (der man tar tak) ut fra veggen, han vil ha den inn mot veggen

- jeg stiller ovnen på badet på 25-30 grader (liker å ha det varmt), han stiller det tilbake på null. Så han svetter når jeg har vært på do, og jeg fryser når han har vært på do.

Anonymous poster hash: 90679...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt ;)

Anonymous poster hash: 70ff7...6c3

Skrevet

Hehe, jepp. Er en evig krangel her i huset hver eneste kveld. Skal vinduet være åpent eller ikke ?

Jeg som har vokst opp i Norge og er vandt med å ha det kjølig ( og friskt ) på rommet om natt vil ha det oppe.

Mannen som er vokst opp i Marokko med lukkede vinduer og gjerne 40 grader om natten vil ha det lukket, han er 100 % sikker på at han DØR, om vinduet er oppe.

Jeg får enorme hodepiner og blir fyllesyk rett og slett om jeg ikke får frisk luft gjennom natten. Så vinduet ender med å være oppe hver eneste kveld. Og guess What, mannen lever fremdeles i beste velgående etter 1 år med åpent vindu hver kveld. Til og med på vinteren. Men alikevel så skal vi krangele om det HVER eneste kveld. For han tror fremdeles at man før av åpent vindu :-p.

Elsker den mannen.

Anonymous poster hash: 7f22b...f15

Skrevet

Jeg er litt kresen på mat men ikke han.

Jeg fryser lett men ikke han.

Anonymous poster hash: 559cd...de0

Skrevet

Vi har måttet anskaffe en temperaturmåler innendørs :)

Jeg fryser, han svetter. Hvis måleren viser over 21 grader har jeg ingen sak :P

Skrevet

Mannen er fra USA og vil omskjære barnet. Jeg kutter heller av meg armen.

Anonymous poster hash: 68088...b7d
Skrevet

hmmm....

Vi er begge kresne, på hver våre områder, hva mat angår.. kan være en kamp av og til :P

Jeg liker det Varmt, han liker det kaldt. 

Om natten er vi heldigvis enige om at vinduet må være oppe ;) 

Han driver forferdelig mye med mobiltelefonen, det gjør ikke jeg.. 

Han er fæl å ikke sette ned doringen etter seg!! Noe som virkelig suger når man er litt bakteriofob og ikke heres ta i doringen :S

Han liker kjøtt, jeg liker fisk.. byr på utfordringer. :P

Vi har ingen store eller viktige ting :) 

Anonymous poster hash: 630d4...20d
Skrevet

Vaksiner, han vil ikke vaksinere barnet vårt. Slik som lovene er i Norge så er det han som "vinner". Om en av foreldrene motsier seg vaksinering så er det faktisk den som blir hørt og helsepersonell har ikke lov til å sette vaksinene. Har vist noe med at det kun er snakk om forebyggende behandling.

Anonymous poster hash: 578f5...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...