Gå til innhold

Gnål om eksfamiliemedlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svogeren min kuttet ut ekssvigerinnen min, så de er ikke sammen lenger. Men svigermor fortsetter å gnåle om ekssvigerinnen, jeg og gubben er overhodet ikke interesserte i å høre om det!

Javel, hva så hvis svogeren min fortsetter å stå på pinne for eksen sin, og kjøre henne rundt og handle for henne, gi henne penger, jeg vil ikke vite det... Vil heller leve uvitende om at han er en idiot, vi ønsker ikke å vite sånt!

Er det frekt av meg å bare si det rett ut? Noe a la: "nå er vi ferdig med henne for godt, vi trenger ikke å snakke om henne mer"?

Anonymous poster hash: c28dc...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg kanskje mannen din heller skulle si.......Men absolutt en passende kommentar ;-)

Skrevet

Det synes jeg kanskje mannen din heller skulle si.......Men absolutt en passende kommentar ;-)

Jeg får si at han får nevne det :) hadde vært SÅ deilig å ikke høre om henne mer.

Skrevet

Ja, det vil jeg si er frekt. Hvorfor skal ikke dette snakkes om? Selv om hun ikke er sammen med svogeren din lengre er hun en del av omgangskretsen.

Anonymous poster hash: 4f1ce...b85
Skrevet

Ja, det vil jeg si er frekt. Hvorfor skal ikke dette snakkes om? Selv om hun ikke er sammen med svogeren din lengre er hun en del av omgangskretsen.

Fordi vi ikke er interesserte i å høre om henne mer, hun har vært en pest og en plage, virkelig. For både hans og hennes familie!

Jeg bryr meg ikke det døyt om svogerens venner eller bekjentskaper, det er uansett ikke han selv som snakker om det, men moren hans som ringer oss og sladrer. Tror neppe svogeren hadde satt pris på det dersom han fikk vite at moren hans forteller oss absolut alt.. ;) æsj, hun fortalte oss til og med hvilket prevensjonsmiddel de brukte! (For det hadde svigerinnen fortalt svigermor.. )

Skrevet

Stakkars deg, får du ikke nok oppmerksomhet og blir sjalu fordi det snakkes om andre ??

Hun er fortsatt en del av svogeren din sitt liv, så hvorfor skal hun forties?

Dette er ikke noe du bør blande deg inn i. Dine svigerforeldre må få snakke om hvem de vil.

Anonymous poster hash: 95f63...e87

Skrevet

Stakkars deg, får du ikke nok oppmerksomhet og blir sjalu fordi det snakkes om andre ??

Hun er fortsatt en del av svogeren din sitt liv, så hvorfor skal hun forties?

Dette er ikke noe du bør blande deg inn i. Dine svigerforeldre må få snakke om hvem de vil.

Anonymous poster hash: 95f63...e87

Jeg elsker å ikke få oppmerksomhet :) er en introvert person, som liker seg best som en av mengden, da er jeg i mitt ess!

Jo, jeg kommer til å blande meg inn, spørsmålet er vel om det blir oppfattet som frekt eller ikke, og om mannen heller skal si det enn jeg. Han er helt enig med meg! Det skal bliså deilig å si ifra :D

Skrevet

Få mannen din til å si i fra :) Jeg måtte gi samme beskjed til ei venninne som ringte med sladder. Hun ble sur, men sladret ikke mer :)

Anonymous poster hash: 4f739...61d
Skrevet

Få mannen din til å si i fra :) Jeg måtte gi samme beskjed til ei venninne som ringte med sladder. Hun ble sur, men sladret ikke mer :)

Anonymous poster hash: 4f739...61d

Det var vel deilig! Snakker dere om normale ting nå da, eller?

Ja, får snakke med mannen etterpå, han får nevne det for svigermor. Ikke sikkert hun blir sur heller, kanskje hun bare tenker at det er greit at vi sa ifra om det.

Skrevet

Du vil at mannen din skal si til en bekymret mor at hun ikke får snakke om det som er vanskelig i livet til hennes sønn? At hun som mamma ikke kan dele sine bekymringer med dere? Hvis det ender med at hun synes det er greit at dere sa fra, vil det overraske meg.

Skrevet

Fordi vi ikke er interesserte i å høre om henne mer, hun har vært en pest og en plage, virkelig. For både hans og hennes familie!

Jeg bryr meg ikke det døyt om svogerens venner eller bekjentskaper, det er uansett ikke han selv som snakker om det, men moren hans som ringer oss og sladrer. Tror neppe svogeren hadde satt pris på det dersom han fikk vite at moren hans forteller oss absolut alt.. ;) æsj, hun fortalte oss til og med hvilket prevensjonsmiddel de brukte! (For det hadde svigerinnen fortalt svigermor.. )

Eh... er det så uvanlig å si at man er på p-piller for eksempel? Æsj? Du virker som lite voksen.

Anonymous poster hash: 3dfed...fd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...