Gå til innhold

Har du opprettet en tråd engang som virkelig engasjerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det for en stund siden. Fikk vel nesten 200 svar, mye krangling og diskusjoner mellom hormonelle damer. Ekstra gøy å lese da innlegget bare var tull... Men folk her inne tar jo alt som det skulle være lovtekst og klarer ikke ta dette for hva det er - et anonymt nettforum med mange hormonelle, lite utdannede folk.

Anonymous poster hash: 0bbb5...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par stk. Gullkorn fra voksenmunn. Pg hva gjør deg litt sær. Fikk mange svar på de. Morro å lese er det og

Skrevet

En gang. Stilte et spørsmål. Er førstegangs og lurer på mye. Det tok helt av, sporet av og ble til slutt en helsikkas mange sider med krangling. Spørsmålet mitt ble besvart på to sider.

Forstår ikke at folk gidder å krangle i timesvis altså. Må være noe galt i hodene deres.

Anonymous poster hash: b0f02...fea

Skrevet

Vi har ikke følgt vaksineprogrammet og det engasjerer nesten alltid. Virker som mange er usikre før vaksinering og når en da har vaksinert så virker det som om noen av disse får et veldig behov for å forsvare sitt valg, er vel kanskje fortsatt usikre, men da er det jo ingen vei tilbake. Så min erfaring er at nesten alle tråder som handler om vaksiner blir lange.

Anonymous poster hash: 15eec...915
Skrevet

Ja. Fikk 2500 svar. Ikke her inne da ;)

Anonymous poster hash: ba3d7...740

Skrevet

Nei:)

Anonymous poster hash: 0bb14...628
Skrevet

Et par ganger. Blant annet en tråd nå nylig. Nesten 100 svar.

Men det er en pinlig tråd da, så var anonym. Men tror folk lo godt.

Skrevet

Eg vart veldig engasjert av kokekunstane dine i fjor ;)
Skrevet

klarer ikke ta dette for hva det er - et anonymt nettforum med mange hormonelle, lite utdannede folk.

Anonymous poster hash: 0bbb5...1ab

På seg selv kjenner man andre?

Anonymous poster hash: 7098e...2ed

Skrevet

Jeg startey den med gjerrige venner. Trur den ble lang :)

Skrevet

Vi har ikke følgt vaksineprogrammet og det engasjerer nesten alltid. Virker som mange er usikre før vaksinering og når en da har vaksinert så virker det som om noen av disse får et veldig behov for å forsvare sitt valg, er vel kanskje fortsatt usikre, men da er det jo ingen vei tilbake. Så min erfaring er at nesten alle tråder som handler om vaksiner blir lange.

Kan jo være at de er veldig sikre på valget, da. Det er ikke slik at det nødvendigvis er de mest reflekterte som velger å ikke følge vaksinasjonsprogrammet for å si det slik...

Anonymous poster hash: 38590...fbd

Skrevet

Kan jo være at de er veldig sikre på valget, da. Det er ikke slik at det nødvendigvis er de mest reflekterte som velger å ikke følge vaksinasjonsprogrammet for å si det slik...

Gidder ikke å diskutere vaksiner mer, men her viser det igjen, vaksiner engasjerer.

Skrevet

Ja, flere ganger.

Den jeg husker best er da jeg var irritert på nabokatten og kombinert med en kjedelig søndag så overdrev jeg 'kattehatet' en smule :)

Det var gøy :D

Skrevet

Jeg lå med typen til hun som var utro med min mann. Den engasjerte - og jeg fikk virkelig høre hvilket usselt menneske jeg var som tok en så stygg hevn mot ei som skulle gifte seg med sin elskede utkårede :P

Anonymous poster hash: ecc03...328
Skrevet

Herregud. Dere vaksinefolk er søren meg de galeste her inne. Så raskt anledningen byr seg så må dere stikke hverandre. Søk hjelp.

Anonymous poster hash: b0f02...fea

Skrevet

Eg vart veldig engasjert av kokekunstane dine i fjor ;)

Hehe. Åja den... :-)

Skrevet

Ang rompelukt? Hehe

Anonymous poster hash: 3cbcf...fc9

Skrevet

For en stund siden opprettet jeg en tråd om kombinasjon av sex og amming. Og jeg opprettet en tråd om trekant og graviditet.

Anonymous poster hash: fd8a6...833

Skrevet

Jeg skrev en gang at jeg hadde blitt gravid med en som hadde barn og kone fra før ................

Anonymous poster hash: 2e37c...5ae
Skrevet

Joda det har blitt noen oppigjennom......

Skrevet

Ja, flere ganger.

Den jeg husker best er da jeg var irritert på nabokatten og kombinert med en kjedelig søndag så overdrev jeg 'kattehatet' en smule :)

Det var gøy :D

Hehehe, den husker jeg. Den tok av for å si det mildt :)

Skrevet

Lysfat-tråden og taco-tråden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...