Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg ser det krangles en del på tråder her inne. Hvor normalt er det? Jeg har aldri krangla med mannen. Hender vi er uenige men da diskuterer vi oss frem til en løsning. Anonymous poster hash: 5f6c7...70c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Vi har aldri kranglet. Vi er uenige, men vi krangler ikke. Vi diskuterer og blir vi ikke enige da, så finner vi ut hvem det betyr mest for. Feks. ønsket jeg å vente med vaksiner, min mann mente vi burde følge vaksinasjonsprogrammet. Vi kom ikke til enighet, men min mann fant fort ut at dette var en stor greie for meg og da fikk jeg det som jeg ville. Andre ganger er det omvendt, og han får det som han vil. Dette har fungert for oss i 9 år. Anonymous poster hash: c3fc5...556
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 I dette forholdet er det ikke krangler, men selvfølgelig har vi også vært uenige men nå kan det prates om og vi finner en løsning begge kan leve med. Jeg har en eks som truet og brukte svært ufine metoder for å få viljen sin, og det er grunnen til han ble en eks noe han ikke forstår den dag i dag. Anonymous poster hash: 2b7f6...23a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Vi krangler aldri. Har nok mye å gjøre med at han er en tålmodig og rolig fyr (foreldrene hans krangler heller ikke). Jeg er ikke spesielt kranglete av meg jeg heller. Vi går nok begge inn for å fokusere på det som er bra, og er like forelska etter ni år. Men diskutere kan vi absolutt gjøre! Anonymous poster hash: 9b4b4...b81
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Vi krangler ikke, men vi mangler gnist i forholdet. Jeg elsker ham, han elsker meg dessverre ikke tilbake. Jeg tror at småkrangler om VESENTLIGE ting og sunne diskusjoner er tegn på lidenskap i forholdet. Anonymous poster hash: c2c1e...68d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Hm vi kan diskutere mye og være uenig. Men vi krangler sjelden, og sier ALDRI nedlatende ting til hverandre. Vært sammen 8 år. Anonymous poster hash: 9aaa4...9a7
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Krangel som i å kalle kvarandre stygge ting osv? Absolutt ikkje.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Krangel som i å kalle kvarandre stygge ting osv? Absolutt ikkje. Rope. Stygge navn. Usakligheter. Trusler. Det er krangling for meg. Anonymous poster hash: 5f6c7...70c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 DEN VAR GOD Anonymous poster hash: 70036...e46
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Har aldri kranglet. Selvsagt er vi av og til uenige, men vi er da enige om de viktigste tingene her i livet, og da er det ikke så mye igjen å krangle om.... Anonymous poster hash: 456ba...0e8
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Krangel som i å kalle kvarandre stygge ting osv? Absolutt ikkje.Rope. Stygge navn. Usakligheter. Trusler. Det er krangling for meg. Anonymous poster hash: 5f6c7...70c Eg hadde ikkje orka det. Er kanskje litt var for slikt, hører mange seie at dei ikkje tek slikt personlig under krangel. Men for meg hadde det vore uaktuelt å godta slikt, og like uaktuelt å verbalt mishandle ein partner.
.Lillemy. Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Vi krangler aldri. Men vi kan være uenig, men da diskuterer vi saklig med hverandre. Vi blir som oftest enig. Vi har god kommunikasjon og vi behandler hverandre med respekt. Vi er også ganske enige om de viktigste tingene i livet. Vi har vært sammen i 11 år og utfyller hverandre fint :-)
DramaMama Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Vi krangler aldri på den måten du beskriver, med roping, oppkalling og usakligheter. En sjelden gang har vi en større diskusjon, men stort sett foregår våre diskusjoner på et fullstendig vennskapelig nivå i hverdagene.
Mandala Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er veldig lite kranglete og det er kjæresten også. Vi har aldri vært i nærheten av en krangel, men så har vi bare vært sammen i 1,5 år. Jeg kan derimot overhodet ikke se for meg oss krangle.
anel84 Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Vi kan bli sure på hverandre og være uenige, men hever aldri stemmen til hverandre, eller kaller hverandre stygge og usaklige ting. Vært sammen i 3 år. Kjenner vi at det "koker" går vi heller hvert til vårt og tar en time out til vi kan snakke om ting på en rasjonell måte. Skulle en av oss gå over streken å være sur uten grunn ( med mine gravidhormoner så har det skjedd litt i det siste ) så er vi kjapp på å si unnskyld. Er veldig deilig å være i et sånt forhold etter et superkranglete forhold med eksen, hvor det rett å slett ikke var noe respekt igjen på slutten...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #16 Skrevet 26. juni 2014 Vi krangler aldri, og vi har likevel et lidenskaplig forhold. Trenger virkelig ikke krangler for å føle at det er liv og gnist og lidenskap i forholdet! Utrolig deilig å endelig ha det slik! Jeg er vokst opp med foreldre som kranglet høyt og voldsomt, og har også hatt det slik i tidligere forhold. Samboeren har lært meg en annen måte å kommunisere på. I tillegg lar han seg ikke så lett trekke opp av mine usakligheter:-) Vi har de fleste grunnleggende verdiene felles, men like viktig tror jeg det er at vi deler alt husarbeid og har samme oppfatning av hvor rent og ryddig det trenger å være:-) Anonymous poster hash: fb31e...a3a
Gemini77 Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Aldri kranglet med mannen min nå eller eksen (barnefar) slik du definerer krangling. Har en krangel i ny og ne men aldri med stygge ord eller skriking til hverandre. Det er da fortsatt krangling.. Krangling i ny og ne er sunt men ikke hvis det havner på et barnslig nivå hvor man sier ting man angrer på senere og skriker til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå