Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hun er seriøst sinnsyk. Alle rundt henne går på medisiner for å takle hverdagen. Men ikke hun! For hun er heeeelt som hun skal være 😜. Er alle andre d er noe i veien med 😜.. Nå er jeg 31 år og fortsatt lider jeg under humøret og hennes og taket hun har på meg 😔. Er så dum at jeg har reist med henne og min far, atter en gang til sommer huset deres fra barndommen . Gjør d kun for ungene. For bare en setning el et blikk fra min mor er nok til å ødelegge hele dagen min...😞. Ville vel bare få d ut... Den angsten eg føler med henne i nærheten.. Noen som har d på lignende vis kanskje? 😜😒😌 Anonymous poster hash: 9d142...90a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 En av grunnene til at jeg har kuttet ut min mor... Jeg orket ikke usikkerheten og uforutsigbarheten lenger. Heller ikke hennes kontrollbehov og urasjonelle utsagn. Det er drastisk å kutte kontakt, men for meg var det riktig, noe fagfolk også støttet meg 100 % i. Men for deg kan løsningen kanskje være å ikke være mer enn et par dager sammen, aldri være på lengre besøk hos hverandre. Unngå å involvere henne mer i livet ditt enn du absolutt må osv. Hold ut og ta deg tid denne ferien til å finne ut hvordan du vil ha det i fremtiden. Det er i hvert fall ikke verdt å feriere sammen om du får angst av henne! Anonymous poster hash: ed615...694
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 En av grunnene til at jeg har kuttet ut min mor... Jeg orket ikke usikkerheten og uforutsigbarheten lenger. Heller ikke hennes kontrollbehov og urasjonelle utsagn. Det er drastisk å kutte kontakt, men for meg var det riktig, noe fagfolk også støttet meg 100 % i. Men for deg kan løsningen kanskje være å ikke være mer enn et par dager sammen, aldri være på lengre besøk hos hverandre. Unngå å involvere henne mer i livet ditt enn du absolutt må osv. Hold ut og ta deg tid denne ferien til å finne ut hvordan du vil ha det i fremtiden. Det er i hvert fall ikke verdt å feriere sammen om du får angst av henne! Anonymous poster hash: ed615...694 [/quot Tusen takk for svar! Jeg prøver virkelig og minimere kontakten. Men d er ikke alltid like lett med det kontroll behovet hennes.. Men hun kommer sjeldent på besøk t meg og Barna mine da. Selv om hun selv synst hun er der ofte 😞(minst 2 ganger i året)😒. Anonymous poster hash: 9d142...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå