Gå til innhold

Reiser seg opp i sprinkelsengen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

HELE TIDEN!!

Hver gang hun skal legge seg, er det kun EN ting som gjelder; nemlig *rundt på magen og reise seg opp på beina*.

Jeg skjønner at det er nytt, at det er stas etc.. Men hun er jo SÅ trøtt!!

Jeg legger henne ned og hun reiser seg opp, and so on and so on..

Kan brått holde på sånn i over en time før hun sovner av utmattelse!

Noen tips?

Anonymous poster hash: 83c21...333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har alle mine gjort. Men jeg gikk ut og lot dem holde på. Sålenge dem er små kommer dem seg ikke ut av senga, og mine skjønte at det nyttet ikke å stå der. La seg ned etterhvert, og sovnet gjorde dem :)

Anonymous poster hash: 39c35...6b5
Skrevet

Sånn holdt mi si på når hun hadde lært seg å stå, og hun holdt det gående i timesvis 😳 hun ble så overtrøtt, og ga seg aldri!

Redningen her ble slik nattpose/sovepose med seler på, da hun klarte å reise seg opp med soveposen.. Løsnet selene når hun var sovnet da. Syns ikke det var noe kjekt å måtte ty til seler, men vi slet nok som det var med både søvn både på dagtid og nattestid, og en liten som var overtrøtt store deler av tiden. Hun reagerte ikke på å være fast og roet seg fort med selene på.

Har du prøvd slik pose uten seler? Vet mange har nytte av det 😉

Anonymous poster hash: 78547...e67

Skrevet

Pose med seler!

Reddet natten vår!

Skrevet

He he:) begge mine barn har også holdt på slik. Jeg har latt dem stå slik en stund før de begynner å gråte. Går da inn til dem og legger dem ned og sier natta. Etter å ha gjort dette en stund roer de seg ned av seg selv og sovner. Min nå 9 mnd gamle baby holdt på slik i 14 dager før han skjønte at det var lurte å legge seg ned. Han kan fortsatt reise seg noen ganger men ikke mer enn 5x før han sovner. I går reiste han dag bare opp 2x før han la seg ned selv og sovnet.

Som så meste annet med barn er dette bare for en periode;)

Anonymous poster hash: 9202c...2ca

Skrevet

En mager trøst, men det går seg til når det ikke er like spennende lenger :)

Anonymous poster hash: 89179...338
Skrevet

Tusen takk for svar, dere :)

Da satser jeg på at det går seg til når det ikke er like spennende lenger :)

Anonymous poster hash: 83c21...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...