Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har dere kun navn og tlf nummer? Jeg driver å bestiller nå og lurer på om ikke jeg skal ha adresse også. Hva er best av strykelapper og klistrelapper foressten? Anonymous poster hash: 9d507...2ac
Salvador Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 til å ha på klær er strykelapper klart best! Klistrelappene vi bestilte faller av i vask. Vi har bare navnet til barnet, ikke tlf nr og adresse.
Salvador Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Klistrelapper er forresten veldig praktisk når man skal merke leker og andre ting som flasker og solkrem, så det kan være lurt å bestille begge deler.
Tjofsen Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Synes det holder med fornavn og telefonnummer. Eventuelt også etternavn hvis det er et vanlig navn. Skriften blir fort liten og vanskelig å lese hvis du skal ha mye info på lappen. Strykelapper sitter noe bedre enn klistrelapper, men jeg hadde valgt klistrelapper da det er enkelt og raskt å sette på.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Takk for svar, dere:-) Bestiller begge deler, jenta mi har et ganske vanlig navn så da tar jeg etternavnet også.:-) Anonymous poster hash: 9d507...2ac
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde tenkt å kjøpe klistrelapper siden de er med farger men så kom jeg på at det er jo bortkastet egentlig da lappene er inni plagga. Så bestilte strykelapper og angrer ikke fordi de er bra. Har bare navn, etternavn og nr på, de kan ringe og få adressa om det er behov. Da jeg og sønnen min er de eneste i fylket med vår etternavn så kunne jeg egentlig bare valgt etternavnet, men tenkte ikke på det da Bestilte forresten noen klistrelapper for å ha på matboksen, drikkeflaska ol. Anonymous poster hash: 552e2...42a
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Klistrelapper, definitivt. De sitter som bare det og lett å ta på.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Bruker klistrelapper med navn og telefonnummer. Bruker de på alt og de holder. Sjelden noen detter av - selv på diverse kvaliteter av klær. Anonymous poster hash: e8ec5...1ed
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har bare etternavn og tlf nummer - praktisk når søsken arver klær o.l med bare etternavn synes jeg 😉 Har superklistrelapper og synes de fungere utmerket! Anonymous poster hash: a0085...7d6
Gjest mphs Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Vi bruker klistrelapper fra presis.no Har navn, etternavn og mitt tlf. De i bhg vil ha navnet på ungen med siden det ble lettere for de.
MamsenMedToSmå Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Vi har lapper med fullt navn og mitt tlf nummer. Vi kjøpte det jo hovedsakelig for å merke ting og tang han skal ha i bhg, men tenkte det var greit å slenge på tlf nummer hvis noe blir borte utenfor bhg. Har ikke festet på klær enda, og håper ikke de sitter like dårlig som jeg ser folk skriver.
Salvador Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Dere som har klistrelapper som sitter bra på klær, hvor har dere bestilt de? Og hvor på klesplagget fester dere lappen? Jeg har festet mine på vaskelappen, men de faller bare av i vask....
Englenemine Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Fult navn og mitt tlfnr har min på sine lapper.
Tjofsen Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Synes de fra nordic print er hakket bedre enn askeladden sine, men jeg er fornøyd med begge. De fra nordic print har en glatt overflate slik at trykket er mer holdbart, men det har bare noe å si hvis du fester dem på ting.
Gjest mphs Skrevet 26. juni 2014 #16 Skrevet 26. juni 2014 Dere som har klistrelapper som sitter bra på klær, hvor har dere bestilt de? Og hvor på klesplagget fester dere lappen? Jeg har festet mine på vaskelappen, men de faller bare av i vask.... Som jeg skrev litt ovenfor. presis.no Har prøv det meste på markedet opp gjennom årene som mor og syns disse er best og mest lettvint. Klistrer på en ny lapp med en gang det kommer nye klær inn i huset. Bruker de hvor som helst på plagget også på hjemmestrikket ullklær
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Vi har kun etternamn på dei siste vi bestilte, då vi har to barn i to forskjellige barnehagar snart. Og telefonnr, mannen sitt slik at han kan merke sine eiendelar også (noko han ikkje gjer likevel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå