smurfis Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Så serien til salgs i en bokbutikk og minnene strømmet på:-) Åh, så fin og utrolig spennende og romantisk den var! Den, og "tilbake til Eden"..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Olding, liksom.... pøh! Heldigvis ikke noe i veien med hukommelsen tross alderen Mange av de gamle seriene som var fine Anonymous poster hash: d1e2e...445
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Husker den vagt. Kan noen av dere andre oldiser hjelpe med med denne da? Det eneste jeg husker er at det handler om en ung kvinne som har en grå stripe i håret. Irriterer meg grønn at jeg ikke husker den serien, for den likte jeg godt. Hun havnet uforvarende i en maktposisjon, tror jeg. Men så husker jeg ikke mer! Anonymous poster hash: b8110...85b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Åh, ja. Var ganske liten da jeg så den, men husker at den gjorde dypt inntrykk. Så forresten Tilbake til Eden på nytt for et par år siden. Herregud, den var dårlig! Enkelte ting gjør seg best som minner. ;-) Anonymous poster hash: bb640...c6e
smurfis Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2014 Åh, ja. Var ganske liten da jeg så den, men husker at den gjorde dypt inntrykk. Så forresten Tilbake til Eden på nytt for et par år siden. Herregud, den var dårlig! Enkelte ting gjør seg best som minner. ;-) Anonymous poster hash: bb640...c6e he he, ja jeg tenkte ett sekund på om jeg skulle kjøpe dvden, men tenkte at det kanskje ikke var så lurt likevel:-) Den gjør seg best som et minne inne i hodet mitt!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Jeg husker Tilbake til Eden...er den å få kjøpt????? Anonymous poster hash: bbe56...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå