Gå til innhold

Noen oldinger he som husker "Mistrals datter"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så serien til salgs i en bokbutikk og minnene strømmet på:-)

Åh, så fin og utrolig spennende og romantisk den var!

 

Den, og "tilbake til Eden"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olding, liksom.... pøh! ;)

 

Heldigvis ikke noe i veien med hukommelsen tross alderen ;)

 

Mange av de gamle seriene som var fine :)



Anonymous poster hash: d1e2e...445
Skrevet

Husker den vagt.

Kan noen av dere andre oldiser hjelpe med med denne da? Det eneste jeg husker er at det handler om en ung kvinne som har en grå stripe i håret. Irriterer meg grønn at jeg ikke husker den serien, for den likte jeg godt. Hun havnet uforvarende i en maktposisjon, tror jeg. Men så husker jeg ikke mer!

 

Anonymous poster hash: b8110...85b

Skrevet

Åh, ja. Var ganske liten da jeg så den, men husker at den gjorde dypt inntrykk.

 

Så forresten Tilbake til Eden på nytt for et par år siden. Herregud, den var dårlig!

Enkelte ting gjør seg best som minner. ;-)

 

Anonymous poster hash: bb640...c6e

Skrevet

Åh, ja. Var ganske liten da jeg så den, men husker at den gjorde dypt inntrykk.

 

Så forresten Tilbake til Eden på nytt for et par år siden. Herregud, den var dårlig!

Enkelte ting gjør seg best som minner. ;-)

 

Anonymous poster hash: bb640...c6e

 

he he, ja jeg tenkte ett sekund på om jeg skulle kjøpe dvden, men tenkte at det kanskje ikke var så lurt likevel:-) Den gjør seg best som et minne inne i hodet mitt!

Skrevet

Jeg husker Tilbake til Eden...er den å få kjøpt?????



Anonymous poster hash: bbe56...c36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...