Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Isåfall hva da? Anonymous poster hash: b54f8...8e3
Storebror & Lillebror Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Ja, mamma sin; På ungdomsskolen var jeg "hos tannlegen" ved to anledninger, da det var prøver og jeg ikke hadde lest...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Nei,men eksen forfalsket min og det tok årevis før jeg oppdaget det. Banken med flere lot seg lure.. Kan love at det ble et himla rabalder da det ble oppdaget. Anonymous poster hash: e687d...b9d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Gjorde det i 8.klasse. Skrev i meldingsboken at jeg ikke kunne ha gym og signerte med min stefars navn Anonymous poster hash: b419a...656
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har også skrevet mange meldinger i meldeboken på barne og ungdomskolen Anonymous poster hash: be023...792
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 oioi, du med eksen som forfalsket underskriften din, hva var det han snek seg til?? Hva gjorde du når du oppdaget det, anmeldte eller? Håper han fikk straffen sin! Anonymous poster hash: b54f8...8e3
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har evnen til å kopiere andres underskrifter om jeg vil. Så godt at hverken mamma eller pappa greide å se forskjell på de de selv hadde skrevet og de jeg skrev. Har forsøkt venninners underskrifter også med samme resultat. Men faktisk aldri brukt det til noe - veldig lovlydig Anonymous poster hash: a898b...01e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 oioi, du med eksen som forfalsket underskriften din, hva var det han snek seg til?? Hva gjorde du når du oppdaget det, anmeldte eller? Håper han fikk straffen sin! Anonymous poster hash: b54f8...8e3 Han opprettet diverse kontoer som andre satt inn penger på, så ordnet han det sånn at kun han skulle disponere kontoene i ettertid. Ikke forstår jeg hvordan han har fått det til. Jeg hadde tenkt å anmelde han, men har barn med han, så lot det være, men jeg angrer virkelig på det i ettertid, han hadde fortjent straff. Er usikker på om bankene gjorde noe med sakene. Anonymous poster hash: e687d...b9d
Mother Gothel Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Jeg prøvde på min ex-mann (da vi fortsatt var sammen). Det var noe vi måtte skrive under på den dagen, og han hadde glemt det og dratt på jobb. Han sa at jeg kunne prøve å skrive under for han. Øvde meg et par ganger først, men turte aldri å skrive under for han Alt for lovlydig tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Åjada, men kun på prøver og forskjellige ting på ungdomsskolen En gang skrev jeg også under på at jeg skulle få skyte med våpen, uten at jeg turte å spørre mamma om lov… Heldigvis ingen som fant ut av det Men jeg har ALDRI turt å gjøre det på andre papirer, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre! Anonymous poster hash: 23cbd...124
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Jeg ble tatt da jeg gjorde et lovbrudd da jeg var 14, med en vikarlærer som vitne. Greide å snakke meg ut av det men den hersens skolen sendte brev hjem og sladret. Jeg hentet tilfeldigvis posten den dagen og "konfiskerte" brevet. Måtte sende svar at jeg hadde mottatt det, i min mors navn. Skolen fattet mistanke og sendte nok et brev som jeg tok meg av. Angrer ikke på det, min mor var streng, på grensen til gal. Og det ble folk av meg etter dette ungdomsopprøret. Litt flaks også sikkert Anonymous poster hash: e908b...114
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Gjorde det i meldingsboken noen ganger på ungdomsskolen da vi skulket for å dra på stranden, men har aldri gjort det siden selv om jeg faktisk tror jeg er flink til det... Anonymous poster hash: 43415...5b9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Ja, i meldingsboka på ungdomsskolen. Funket hver gang. Har ikke gjort det siden. Har ikke akkurat hatt noe behov for det og konsekvensen ved å bøeventuelt bli tatt for noe slikt i voksen alder er vel mye verre enn på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 2591e...65b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Mamma sin på skolen, eller så har jeg skrevet under for mannen min noen ganger hvis det har hastet med et skjema og han ikke har vært hjemme. Da har det vært med hans godkjenning selvfølgelig. Anonymous poster hash: 0cd83...2fb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #16 Skrevet 26. juni 2014 Kunne aldri falt meg inn. Mange skriver i forhold til meldingsboken - jeg var så mye syk (faktisk syk) på grunn av en kronisk sykdom, så jeg kreket meg på skolen så fort jeg var i nærheten av frisk nok til det. Helt fra da har jeg vært oppgitt over folk som spiller syke. Det er et hån mot oss som faktisk er det ganske ofte! Anonymous poster hash: fe22e...9ce
Syklisten Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Mamma sin på skolen, eller så har jeg skrevet under for mannen min noen ganger hvis det har hastet med et skjema og han ikke har vært hjemme. Da har det vært med hans godkjenning selvfølgelig. Anonymous poster hash: 0cd83...2fb Det er fortsatt ulovlig selv om mannen din godkjenner
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #18 Skrevet 26. juni 2014 Ja, jeg forfalsket søsteren min sin underskrift, hun som ba meg om å gjøre det da, hehe. Hun studerte i Tr.Heim og måtte få forlenget adresseendring/videresending av post, og det måtte av en eller annen grunn gjøres fra Oslo. Kan ikke helt huske hvorfor det var slik, men det ble i hvert fall til at hun ikke kunne dra til Oslo og derfor ba meg skrive under og levere det inn på Posten. Siden jeg ikke var noen durkdreven forfalsker klarte jeg å skrive mitt eget navn når jeg skulle underskrive, haha, så jeg måtte be om et nytt skjema (sa jeg hadde skrevet noe feil), heldigvis fattet de ikke mistanke. Anonymous poster hash: f5613...ecd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #20 Skrevet 26. juni 2014 Kunne aldri falt meg inn. Mange skriver i forhold til meldingsboken - jeg var så mye syk (faktisk syk) på grunn av en kronisk sykdom, så jeg kreket meg på skolen så fort jeg var i nærheten av frisk nok til det. Helt fra da har jeg vært oppgitt over folk som spiller syke. Det er et hån mot oss som faktisk er det ganske ofte! Anonymous poster hash: fe22e...9ce Right!!! Anonymous poster hash: 5c47c...4b6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #21 Skrevet 26. juni 2014 Forfalsket mors underskrift for å få lov til å leie filmer med 18-årsgrense (grøssere) fra videosjappa. Var vel 12-13 år da. Anonymous poster hash: 673fd...0d9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #22 Skrevet 26. juni 2014 Forfalsket mammas underskrift på ungdomsskolen mange ganger når jeg skulket. Eller så latet jeg som jeg var syk en dag, fikk mamma til å signere og så fylte jeg bare på flere datoer etter det. Da kunne jeg ta meg 2-3 dager ekstra fri uten at noen fant ut av det. Anonymous poster hash: 52809...dab
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2014 #23 Skrevet 26. juni 2014 Ja på ungdomsskolen som mange andre her skriver. I meldeboka og på lapper. Kan ha vært på prøver også. Husker ikke helt.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 26. juni 2014 #24 Skrevet 26. juni 2014 Kan ikke huske å ha forfalsket underskrifter noen gang. Men jeg har ved et par anledninger fått skrive under på vegne av søster'n min når hun ikke har hatt mulighet selv. Vi skriver veldig likt, og det er hun som har bedt om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå