baremeg.. Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Noen som har det? Ser det finnes en fra avent. Den dampkoker og moser maten, ser veldig kjekk ut. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Du trenger kun en gryte en komfyr og en potetstapper....En blender hjelper masse om man vil ty til mer "ekstravagante" instrumenter. En egen babymatdampkokemoser høres for meg ut som en elektrisk støvsamler, og noe man absolutt IKKE trenger Anonymous poster hash: e5cd7...997
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Ser for meg at det er enda en ting som blir stående og ta opp plass i allerede velfylte skap. Kasserolle + gaffel, evt stavmikser, blender eller potetstapper holder i lange baner. Og jeg har lagd enorme mengder barnemat. Enorme.
baremeg.. Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2014 Etter å ha tenkt meg litt om har jeg kommet frem til at å dampkoke på rist sikkert er både billigere, mer plassbesparende og sikkert like bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå