Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Egon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi får en gutt til, skal han hete Egon. Elsker det navnet:)

 

Anonymous poster hash: a4334...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, en hamburger med ost ;-)

 

Anonymous poster hash: 1d864...7ec

Skrevet

Grusomt. Tenker på en simpel reataurantkjede eller Olsenbanden

 

Anonymous poster hash: eb880...9e4

Skrevet

Nei nei nei

 

Anonymous poster hash: 0e919...429

Skrevet

Kult :)



Anonymous poster hash: 8f926...c09
Skrevet

Det er en ting at du liker navnet. Men et stort flertall av Norges befolkning har to assosiasjoner som er kjempedårlige til Egon. Gi gutten din en hyggeligere mottakelse til verden.

Skrevet

Det er en ting at du liker navnet. Men et stort flertall av Norges befolkning har to assosiasjoner som er kjempedårlige til Egon. Gi gutten din en hyggeligere mottakelse til verden.

 

Kjempedårlige assosiasjoner? Grei og billig mat på Egon. Olsenbanden var jo morsom da man var sju....  :)

 

Anonymous poster hash: 0aeb7...fe1

Skrevet

Jeg tenker Olsen med en gang :-) men liker Olsenbanden jeg da!

Skrevet

Tenker Olsenbanden og restaurant-kjeden, men det er jo ikke negative assosiasjoner. Ville ikke valgt det selv,  fordi det ikke er min stil, men det er vel på tide at navnet brukes igjen? :)



Anonymous poster hash: ad798...7b9
Skrevet

Hadde ikke valgt det selv, men syns ikke det er stygt. Midt på treet.

Skrevet

NEI!!! Stakkars barn:(

 

Anonymous poster hash: 28cf1...a96

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Alle vil ha sine meninger og assosiasjoner til navnet dere velger uansett så gå for det dere liker selv.

Gutten vil "overta" navnet ganske fort uansett, da vil folkene rundt dere tenke på han før de tenker på restauranten eller Olsen-banden :)

Skrevet

Når gutten kommer til verden og heter egon er det ingen som kommer til å tenke på resturanten eller olsenbanden hver gang navnet sies?? Sikker på lille egon kommer til å bli en supersøt og etterhvert superkul gutt. Knalltøfft... :-) assosiasjoner kan man ha til mange navn.. men når man kjenner personen "blir" de navnet sitt etterhvert:-)

 

Anonymous poster hash: fd889...e25

Skrevet

Namnet i seg sjølv er slettes ikkje verst, men det er eit namn "alle" forbinder med filmkarakteren og resteurantkjeda oppkalla etter denne. Eg ville tenkt meg nøye om før eg gjekk for namnet.

Skrevet

Skal brødrene hete Fridays og Peppes? :P

 

Dessverre er Egon kun restaurantkjeden for meg, og litt Egon i Olsenbanden.

 

Hva med Emil, Egil, eller noe helt annet?

 

Anonymous poster hash: 3ff29...78b

Skrevet

Helt ærlig, fælt...

 

Anonymous poster hash: 22864...a08

Skrevet

Kjenner flere hunder som heter det.

Forøvrig et av de styggeste navnene jeg vet om.

 

Anonymous poster hash: 3e616...cee

Skrevet

En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.

 

Anonymous poster hash: 0e919...429

Skrevet

En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.Anonymous poster hash: 0e919...429

jeg vet om ei lita jente som heter Corona... Det er slemt det....

 

Anonymous poster hash: 6109c...731

Skrevet

 

En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.Anonymous poster hash: 0e919...429

jeg vet om ei lita jente som heter Corona... Det er slemt det....

 

Anonymous poster hash: 6109c...731

Søstra til Tuborg?
Skrevet

 

 

En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.Anonymous poster hash: 0e919...429

jeg vet om ei lita jente som heter Corona... Det er slemt det....Anonymous poster hash: 6109c...731
Søstra til Tuborg?
Nei, søstera til Heiniken ;-)

 

Anonymous poster hash: 1d864...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...