Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hvis vi får en gutt til, skal han hete Egon. Elsker det navnet:) Anonymous poster hash: a4334...d03
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Ja takk, en hamburger med ost ;-) Anonymous poster hash: 1d864...7ec
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Grusomt. Tenker på en simpel reataurantkjede eller Olsenbanden Anonymous poster hash: eb880...9e4
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Nei nei nei Anonymous poster hash: 0e919...429
Berta_78 Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Det er en ting at du liker navnet. Men et stort flertall av Norges befolkning har to assosiasjoner som er kjempedårlige til Egon. Gi gutten din en hyggeligere mottakelse til verden.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Det er en ting at du liker navnet. Men et stort flertall av Norges befolkning har to assosiasjoner som er kjempedårlige til Egon. Gi gutten din en hyggeligere mottakelse til verden. Kjempedårlige assosiasjoner? Grei og billig mat på Egon. Olsenbanden var jo morsom da man var sju.... Anonymous poster hash: 0aeb7...fe1
smurfis Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Jeg tenker Olsen med en gang :-) men liker Olsenbanden jeg da!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Tenker Olsenbanden og restaurant-kjeden, men det er jo ikke negative assosiasjoner. Ville ikke valgt det selv, fordi det ikke er min stil, men det er vel på tide at navnet brukes igjen? Anonymous poster hash: ad798...7b9
Jentebror Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Hadde ikke valgt det selv, men syns ikke det er stygt. Midt på treet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 NEI!!! Stakkars barn:( Anonymous poster hash: 28cf1...a96
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Alle vil ha sine meninger og assosiasjoner til navnet dere velger uansett så gå for det dere liker selv. Gutten vil "overta" navnet ganske fort uansett, da vil folkene rundt dere tenke på han før de tenker på restauranten eller Olsen-banden
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Når gutten kommer til verden og heter egon er det ingen som kommer til å tenke på resturanten eller olsenbanden hver gang navnet sies?? Sikker på lille egon kommer til å bli en supersøt og etterhvert superkul gutt. Knalltøfft... :-) assosiasjoner kan man ha til mange navn.. men når man kjenner personen "blir" de navnet sitt etterhvert:-) Anonymous poster hash: fd889...e25
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Namnet i seg sjølv er slettes ikkje verst, men det er eit namn "alle" forbinder med filmkarakteren og resteurantkjeda oppkalla etter denne. Eg ville tenkt meg nøye om før eg gjekk for namnet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #18 Skrevet 26. juni 2014 Skal brødrene hete Fridays og Peppes? Dessverre er Egon kun restaurantkjeden for meg, og litt Egon i Olsenbanden. Hva med Emil, Egil, eller noe helt annet? Anonymous poster hash: 3ff29...78b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #19 Skrevet 26. juni 2014 Her er Egon. Anonymous poster hash: 001f7...d14
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #20 Skrevet 26. juni 2014 Helt ærlig, fælt... Anonymous poster hash: 22864...a08
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #21 Skrevet 26. juni 2014 Kjenner flere hunder som heter det. Forøvrig et av de styggeste navnene jeg vet om. Anonymous poster hash: 3e616...cee
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #22 Skrevet 26. juni 2014 En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 0e919...429
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #23 Skrevet 26. juni 2014 En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.Anonymous poster hash: 0e919...429 jeg vet om ei lita jente som heter Corona... Det er slemt det.... Anonymous poster hash: 6109c...731
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2014 #24 Skrevet 26. juni 2014 En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.Anonymous poster hash: 0e919...429 jeg vet om ei lita jente som heter Corona... Det er slemt det.... Anonymous poster hash: 6109c...731 Søstra til Tuborg?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #25 Skrevet 26. juni 2014 En ting er å like navn, men å gi et navn til en unge som er så spesielt og folk trolig vil trekke litt på smilebåndet når de hører det er slemt og lite gjennomtenkt.Anonymous poster hash: 0e919...429 jeg vet om ei lita jente som heter Corona... Det er slemt det....Anonymous poster hash: 6109c...731 Søstra til Tuborg?Nei, søstera til Heiniken ;-) Anonymous poster hash: 1d864...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå