Gå til innhold

Svindel e post ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en Mail fra en av kontaktene mine , hvor det står som overskrift :

fine-tun ed,

Når jeg åpner mailen står det :

Read your private message. Når jeg klikker på denne linken får jeg opp at jeg har to offline meldinger..

Anonymous poster hash: 34884...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virus eller svindel. Ville byttet passord og slettet mailen.

Anonymous poster hash: 853cf...858

Skrevet

Virus!

Må aldri trykke på sånn :/

Anonymous poster hash: efa2d...4cc

Skrevet

Har byttet passord, tenkte ikke over at det var svindel, da avsenderen er en venn av meg, men begynte å lure på det merkelige innholdet i mailen..

Anonymous poster hash: 34884...5d0

Skrevet

Det har blitt sendt sånne rare mail fra min mailadresse to ganger. Det rare er at jeg aldri trykker på mail fra folk jeg ikke kjenner, eller noen fra de jeg kjenner som ser veldig rare ut. Likevel ble mailen min "kidnappet" en gang, da ble hotmailkontoen min stengt og jeg måtte svare på flere spørsmål++ for å få den åpnet igjen. Jeg byttet selvfølgelig passord når jeg kom meg inn igjen. Den andre gangen aner jeg ikke hva som skjedde, men det ble sendt ut mange mail, jeg byttet passord igjen, men fortsatt ble det sendt ut mail. Da var det antagelig noen som ikke egentlig sendte fra min mailadresse og da er det lite man kan gjøre (i følge datakyndige slektninger). Heldigvis ga det seg etter noen dager av seg selv (jeg tror det bare ble sendt en mail til hver mailadresse i lista mi, men at det ble gjort over flere dager).

Anonymous poster hash: b371e...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...