Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 3-åringen brant seg på noe brennesle i går.. Ikke mye - fikk vel to eller tre prikker på foten! Ikke klaget hun over at det var vondt heller, så vi tok kun på litt Aloe vera gele! Men i dag er foten hoven og hun klager over at det klør og er vondt.. Er dette vanlig? Jeg har aldri selv reagert på noen annen måte enn disse prikkene som svir litt, men som forsvinner rimelig kjapt.. Anonymous poster hash: a3f3a...baf
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Høres mer ut som huggorm enn brennesle. Anonymous poster hash: 727ac...de1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Sikker på at hun ikke ble bitt? Eller en allergisk reaksjon? Anonymous poster hash: 157f0...f3d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Men da burde det vel være to tydelige merker etter ett bitt? Hun hadde vel 2 prikker ett sted på foten, en prikk et annet sted + en prikk på andre foten! Og det er en del brennesle der hun holdt på.. Anonymous poster hash: a3f3a...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå