Gå til innhold

Går verpesjuken noen gang over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er enige om å ikke få flere barn og han sier rett ut at om jeg vil ha flere barn så får jeg få det med noen andre. Men har et bittelite håp om at det skal snu, tørr ikke si dette til han. Har noen av dere klart å slå dere til ro med å ikke få flere, selvom du egentlig har lyst?

Anonymous poster hash: 1e717...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på!! Har to men vil veldig gjerne ha minst en til. Klarer man å føle seg ferdig med barn noen gang? Har mannen på glid men er redd han ombestemmer seg etterhvert.... Men er mest redd for at jeg aldri vil føle meg ferdig med gravid og baby tankene... Kommer man noengang til det punktet at "nå er jeg ferdig med barn" ????

Anonymous poster hash: 9cbc9...366

Skrevet

Ja!!

Har alltid vært verpesjuk og kunne egentlig tenkt meg en hel barnehage.

Men det gikk plutselig over. Nå rasler det ikke en gang i eggstokkene når jeg ser små, nydelige babyer.

Skrevet

Ja nå føler jeg meg ferdig med babyer.Self er de søte og nusselig men det er kjekt å få holde andre sine og få lever de tilbake.Har 3 og er taknemmelig for at mannen var enig med samme antall.Hvis han hadde synest det var nok med 2 ville jeg nok hatt savnet etter 3 .

Anonymous poster hash: a7e1f...2d3
Skrevet

Da får jeg overbevise mannen om å få nr. 3 også håper jeg at jeg føler meg ferdig da!! 🙈 Har hatt to veldig forskjellige svangerskap så er forberedt på et tøft igjen. Og på en måte håper jeg det blir sånn at det ikke frister til gjentakelse 😜

Anonymous poster hash: 9cbc9...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...