Gå til innhold

Dere som har født tre ganger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den tredje fødselen veldig ulik fra de to andre?

Da jeg var på oul sa jordmor at det var typisk at tredje fødsel skilte seg ut fra de to foregående. Blei litt nysgjerrig på om det faktisk var normalt... Har hatt to drømmefødsler så har ikke tenkt noe videre over det før hun sa akkurat det, plutselig ser jeg for meg en helt forferdelig opplevelse....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Njei. Ikke noe annet enn at jeg hadde kynnere i to døgn først. De kom og gikk. Er vel gjerne det de mener med at tredje er en luring. Venninna mi hadde kynnere som ikke var noe særlig i en uke, før de plutselig hogg til og ungen kom etter en halvtime :-)

Skrevet

Tredje kom i full fart her:-) har hatt raske fødsler alle gangene da. Raskere for hver gang :-)

Skrevet

Tredje var uten tvil den værste her.

Skrevet

Jeg syntes ikke fødsel nr tre var noe annerledes. Har født raskere og raskere.

Skrevet

Kom to uker før termin, de andre kom på termindag.

Hadde ingen kynnere, smerter eller noe som helst i svangerskapet.. Fødselen var "bedre" enn de to andre ;)

Skrevet

Tredje kom to uker før tiden, de to første kom overen uke over termin. Gikk raskt siste gang. Ellers lik som de to første.

Skrevet

3. her kom 4 dager før termin. Veldig raskt, nesten "smertefritt" i forhold til de to andre. 

De to andre ble satt i gang så har vel egentlig ikke noe å sammenligne sånn sett :P 

3. var den beste fødselen jeg hadde :) 

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det utaster seg for oss som skal ha nr tre! Min første var vel en relativt grei tok omtrent 8 timer fra jeg skjønt noe var på gang til poden var ute. Nr to hadde jeg rier helve natta, men de gav seg når barnevakta hentet storebror;) sov halve dagen og ut på ettermiddagen begynte ting å skje, og da gikk det FORT! håper det ikke går like fort denne gangen, men tenger ikke drøye så veldig lenge heller akkurat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...