Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Kan dere fortelle litt om symptomer, hvordan dere merket forandring på barnet deres, og hvordan dere takler dette i hverdagen? Jeg ser at datteren min på snart 8 år sliter veldig. Dette har kommet gradvis. Jeg har ført dagbok i lang tid, og ser at forandringen har kommet snikende. Jeg savner den jenta jeg en gang hadde, og hjertet mitt blør for henne, for jeg får ikke hjulpet henne i den grad jeg ønsker :/ Hun sliter veldig i skolesituasjonen, og har ofte kommet gråtende hjem i frustrasjon over at hun ikke takler skolearbeidet, ingen vil leke med henne, osv. Jeg har kontaktet PPT, familieteam, helsesøster og hatt løpende kontakt med barnevernet (har fostersønn, og har god kontakt med hun som plasserte han hos meg) men føler ikke at noen har hørt meg. Ikke før nå, når hun har såpass mye fravær fra skolen at det er bekymring (26 dager på et år hvor noe er sykdom og penicillinkurer, og noe er sterk motvilje til å gå på skolen, så ille at hun kaster opp om morgenen og er engstelig) Hun er veldig aktiv, noe hun aldri var tidligere, hopper/løper i stedet for å gå, fikler med hender/føtter når hun sitter, hun avbryter samtaler konstant, snakker som ti fosser, klarer ikke å konsentrere seg, blir sint og kaster bøker hvis hun får litt problemer med lekser, hører ikke etter, osv. Utenom dette, er hun den gamle gode jenta, og jeg skulle ønske det varte, men det gjør det jo ikke :/ Håper noen kan svare meg Anonymous poster hash: 8a915...250
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Hele det siste avsnittet passer til mitt barn. Hun er nå under utredning. Anonymous poster hash: 86fcf...d01
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Noen flere? Anonymous poster hash: 8a915...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå