Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal på charter og tenkte bæremeis hadde vært et greit alternativ for minsten,noen som vet om dette går greit inn på flyet? Anonymous poster hash: 7f9da...286
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Det går sikkert greit å ta med inn i flyet,men veit de vil ha de sikkert i sin sikkerhetsbelte ved take off og landing. Anonymous poster hash: cfd18...35b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Nei, men et ergonomisk bæretøy går fint. En meis blir for stor. Anonymous poster hash: 0aa38...15d
Leia81 Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Meis blir ikke for stor om den kan klemmes flat og legges opp i hattehylla. Vi har reist med vår flere ganger. Null problem!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Hvis Meisen får plass i bagasjehylla, går det fint. Anonymous poster hash: 0fba2...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå