Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Altså, jeg tok generell studiekompetanse i voksen alder. Voksen skole. Fikk kompetansebevis på dette.. Sendte inn til BI, får til svar at dette er ikke godkjent for kompetansebevis viser ikke noe om at man har generell studiekompentanse?!? Det står jo øverst på arket! De krever vitnemål fra vgs! Men jeg har ikke gått VGS, jeg har kun dette ! Anonymous poster hash: bb093...27e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Du må uansett få skrevet ut vitnemål gjennom vgs. Kontakt vgs du gikk på og snakk med de, de vet hva du trenger. Dette kan ta noen dager, så det er lurt å ringe allerede i morgen. Lykke til Anonymous poster hash: 8f74b...8ba
Nodisc Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Det er forskjell på vitnemål og kompetansebevis, samboeren min fikk kompetansebevis etter voksen opplæring, snakka med bi og måtte ha vitnemål. Han ringte skulen der han hadde fått voksenopplæring og mottok vitnemål istedefor.. så ring skulen og be dei ordne opp!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Det er forskjell på vitnemål og kompetansebevis, samboeren min fikk kompetansebevis etter voksen opplæring, snakka med bi og måtte ha vitnemål. Han ringte skulen der han hadde fått voksenopplæring og mottok vitnemål istedefor.. så ring skulen og be dei ordne opp! Takk!! Da har jeg dummet meg ut, for jeg sendte atter en gang kompetanse bevis( med nye karakterer). Gud så teit. Da håper j man kan få det med gang eller ? Anonymous poster hash: bb093...27e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Kompetansebevis er ikke godkjent nei, du må ha vitnemål. Det må bestilles fra den skolen du sist var elev ved (gjelder kanskje ikke når du er godt voksen). Men de aller fleste steder skulle du ha bestilt dette for lenge siden. Anonymous poster hash: 061a6...c4a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 For voksne, som har fylt 23 år og har minst fem års yrkespraksis eller utdanning, kreves det seks fag for å få generell studiekompetanse norsk engelsk matematikk naturfag samfunnsfag historie Tror det er noe sånn... at man må ha arbeidserfaring i tillegg, mannen min måtte samle sammen masse attester osv. fra der han hadde jobbet. Anonymous poster hash: ce1f2...09c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Kompetansebevis er ikke godkjent nei, du må ha vitnemål. Det må bestilles fra den skolen du sist var elev ved (gjelder kanskje ikke når du er godt voksen). Men de aller fleste steder skulle du ha bestilt dette for lenge siden. Anonymous poster hash: 061a6...c4a Jeg gikk på voksen skole ( Er 27 år), og fikk vite av studieveilederen at jeg bare kunne sende kompetanse beviset. Derfor er jeg ganske så oppgitt når bi sa jeg måtte ha vitnemål, og jeg er så dum og sender kompetansebevis. Jeg fikk som sagt beskjed om å sende dette. Jeg skal kontakte denne skolen imorgen, og håper de kan skaffe det FORT!! Har BI frist også 1 juli? finner ikke noe info på nettsiden Anonymous poster hash: bb093...27e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 For voksne, som har fylt 23 år og har minst fem års yrkespraksis eller utdanning, kreves det seks fag for å få generell studiekompetanse norsk engelsk matematikk naturfag samfunnsfag historie Tror det er noe sånn... at man må ha arbeidserfaring i tillegg, mannen min måtte samle sammen masse attester osv. fra der han hadde jobbet. Anonymous poster hash: ce1f2...09c I følge en ansatt på BI så skal det kun være nødvendig å sende inn vitnemål, og ikke alt det der. Er kanskje fordi det er privat skole? Tør ikke si noe, men jeg søkte også offentlig skole, og der måtte jeg sende inn arbeidsattester osv også ja. Det er riktig det. MEn BI har ikke bedt meg om det. Kun vitnemål Anonymous poster hash: bb093...27e
Nodisc Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Bi har tilsvarende til ingen frist samboer sendte inn i slutten av juli og det var ingen problem. Men ring skulen og sei at du vil ha vitnemål
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Bi har tilsvarende til ingen frist samboer sendte inn i slutten av juli og det var ingen problem. Men ring skulen og sei at du vil ha vitnemål Takk, da skal jeg gjøre dette imorgen! Godt å vite at BI ikke har frist sånn sett da. Jeg har kun sendt kompetansebevis til de offentlige skolene jeg har søkt da. Slik som læreren min sa, men kjenner jeg er litt oppgitt av å ikke få korrekt info. Fikk han vite relativt raskt om han kom inn på BI? har forstått det slik at man ikke trenger å sende inn masse forskjellig til BI...? ( så lenge man betaler haha) Anonymous poster hash: bb093...27e
Nodisc Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Bi har tilsvarende til ingen frist samboer sendte inn i slutten av juli og det var ingen problem. Men ring skulen og sei at du vil ha vitnemål Takk, da skal jeg gjøre dette imorgen! Godt å vite at BI ikke har frist sånn sett da. Jeg har kun sendt kompetansebevis til de offentlige skolene jeg har søkt da. Slik som læreren min sa, men kjenner jeg er litt oppgitt av å ikke få korrekt info. Fikk han vite relativt raskt om han kom inn på BI? har forstått det slik at man ikke trenger å sende inn masse forskjellig til BI...? ( så lenge man betaler haha) Anonymous poster hash: bb093...27e Hugse ikkje ka vi sendte inn, men var ikkje noke masse nei Dei fikk papira så kom han inn. Er rullerende opptak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå