Gå til innhold

Dere som har vært i syden i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere vært? Hvordan var kveldene og badetemperaturer? Vil dere reise igjen?

På forhånd takk for svar:) 

Anonymous poster hash: 76275...13d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Rhodos i slutten av mai. Det var deilig, oppunder 30 grader i sola og sikkert over tjue i havet, ellers hadde jeg ikke orka å bade. På kvelden var det godt å ha på bukse og tynn jakke. Perfekt tid på året å dra med barn, spør du meg :)

Skrevet

Vært i Tyrkia i mai. Varmt nok for de som er vant med norsk klima iallefall, og badetemperaturen var fin. Hadde noen dager med regn eneste.

Anonymous poster hash: d4422...12a
Skrevet

Mauritius. Litt fuktigere enn forrige gang (var der tidligere på høsten) fordi vinteren var på anmarsj, men 25-30 i luft og i vann, sol hver dag og deilig vind fra havet.

Har vært der 2 ganger og håper jeg er så heldig å dra dit igjen i fremtiden.

Anonymous poster hash: 63bec...8c7

Skrevet

Tyrkia er supert i mai .

Anonymous poster hash: 4d296...ab4

Skrevet

Vi var i Tyrkia i slutten av April og det var varmt nok da:) måtte bruke en tyyynn genser på kveldene, så jeg kan se for meg at mai er en helt perfekt måned å reise til Tyrkia:)

Vil veldig gjerne reise tilbake, elsket landet, maten, folkene, osv.

Anonymous poster hash: 643e5...d35

Skrevet

Takk for svar :) Har tenkt på Tyrkia, men også Kypros og Hellas. Blir 1 uke, så må ha noe som ikke er for langt unna. Jeg er jo litt pinglete når det kommer til bading, så kjedelig hvis vært bad blir en pine, hehe :) 

Anonymous poster hash: 76275...13d
Skrevet

Var på Kypros i juli, og det var drepende varmt og klamt. Vil tro det er mye mer behagelig i mai:) 

Anonymous poster hash: 9454c...483
Skrevet

Var på Gran Canaria i slutten av mai, var deilig temperatur, et-par-og-tyve grader. Noe vind. Bassengene var oppvarmet, i havet var det litt kaldt, men kunne ta en dukkert eller tre :) 
Å reise i mai er vel perfekt, vil gjerne reise igjen neste år.

Anonymous poster hash: a4d57...47f
Skrevet

Tyrkia og Kreta både april og mai. Helt perfekt for oss. Både luft og vann

Anonymous poster hash: 1fce8...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...