Gå til innhold

Ble litt satt ut her.. ang bursdagsfeiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, samboers sønn skal ha alle guttene i klassen på grilling, kun hamburger og pølser.

Mine barn spør: kan vi å få hamburger?

Jeg ville si ja, men han kom meg i forkjøpet. Nei, det er kun nok til de som kommer!

Så, med andre ord, mine skal holde seg unna, får ikke pølser el hamburger. Jeg skulle egentlig lage salat og fikse litt til men tror jaggu ikke jeg gidder...

Vurderer å ta ungene med meg på den lokale kebabsjappa å kjøpe noe digg. Men blir vel egentlig for barnslig...

Anonymous poster hash: 55fb8...dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa samboer det eller samboers sønn?

Uansett. Lite inkluderende og hadde ikke løftet en finger mer i kveld.

Behandler du mine unger dårlig behandler du meg dårlig.

Anonymous poster hash: dab1a...fca

Skrevet (endret)

Hallo i luken da. Barna som bor i heimen må da få mat de også. Korttenkt av samboeren din.

Endret av Drømmeren85
Skrevet

Er vel ikke verre enn du sier ifra at alle skal få. Ikke noe å lage problem ut av.

Skrevet

Jeg ville sendt mannen ut for å kjøpe flere hamburgere og pølser og fortalt ham at dine barn også er en del av familien og at det ikke er vanlig å utelukke noen slik han vil gjøre nå.

Anonymous poster hash: f0837...4de
Skrevet

Var samboer som sa det.

Sønnen hans sa det var 'greit'(trakk litt på det) at de hang litt ute.

Han har bare kjøpt 16 hamburgere og noen pølser, og de blir max 9 stk.

Lyst å klappe til han i bakhuet med en slegge..

Skrevet

Eller rett og slett ta de med meg på den lokale kebabsjappa å spise noe digg mat....bare for å demonstrere... men blir vel no himla bråk da..

Skrevet

Enkelte mannfolk tenker kun til nesetippen. Du sender mannen ut for å handle mer mat, sånn at det er nok til alle.

Selvsagt skal dine barn også få.

Anonymous poster hash: a049c...e4e
Skrevet

Hadde tatt mine med te badebassenget/badeland i nærheten og kost vors.

Anonymous poster hash: b3e75...598

Skrevet

Kos dere med en kebab. Han har jo sagt sitt.

Anonymous poster hash: 058d1...5ae

Skrevet

Ville latt vere å berekne nok middag til sambuaren nokre dagar etter slikt. Forhåpentlig innser han at det ikkje er kjekt å bli ekskludert.

Skrevet

Kommer samboers sønn i dine barns bursdager? Hvordan er aldersforskjellen? Er det kun gutter som kommer og har du gutter/jenter?

Det er jo ikke sikkert at de passer helt inn i bursdagsfeiringen, men uansett bør de da kunne få maten som blir servert. Dere skal kanskje feire det sammen som 1 familie ved en annen anledning slik at dette kun er for kompisene? Ville uansett bedt sambo om å kjøpe nok mat til alle. Om han ikke gjør det, så sier du at alle trenger mat og så drar du på kebab sjappa. Hvis du blir møtt med kritikk etterpå sier du bare at du ikke følte at dere var inkludert så da var det vel bare bra at dere dro vekk en liten tur.

Anonymous poster hash: 5c9aa...f64

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor dere finner alle disse korttenkte mannfolka jeg. Blir bare mer og mer takknemlig for at min kom med hjernen ferdig installert.

Anonymous poster hash: 41b56...bfb
Skrevet

må dine barn være med på alt? synes faktisk samboeren din har rett her

Anonymous poster hash: 7dba9...a4b
Skrevet

Vi har allerede feira med fam.

han får komme i mine barns siden de gjerne vil ha det på lekeland osv...

Skrevet

Det er ikke snakk om at de skal henge rundt dem hele tiden, men å få lov til å få en pølse/hamburger!

At de ikke henger rundt der er HELT greit, men mat må de kunne få!

Skrevet

Stygt gjort. Ikke snilt. Hadde tenkt over hvordan han var på andre områder da.

Skrevet

Sier det igjen, dere er SAMboere. Spør han om han vet hva det betyr.

Anonymous poster hash: 41b56...bfb
Skrevet

Eh, de bor da i huset de også? Da har de både lov til å oppholde seg der og å spise maten som finnes.

Ta deg en alvorsprat med ham, ærlig talt!

Skrevet

Håper dere har kost dere med mat ute og at du er klar for en prat med han du foreløpig bor sammen med.

Anonymous poster hash: 61376...518
Skrevet

Men hadde dere ikke snakket om dette i forkant? Hvis bursdagen finner sted rett etter at spørsmålet er stilt, synes jeg det er rart at du ikke vet om du også arrangerer bursdag og om bursdagsbarnet finner seg i at stesøsken er hjemme. Hvis dere skal fungere som familie, må dere planlegge som familie. Jeg ville ikke iverksatt noen hevnaksjon, men å stikke ut og kjøpe mat må jo være greit. Eller tenker du at dere skal lage dere fiskekaker og poteter midt i bursdagsselskapet?

Skrevet

Dette var noe han plutselig kom med i dag! Bursdagen er nå over.

Min hevn? Planta ræva i sofaen, de var ute, jeg løfta ikke en finger. Så salat ble det ikke, kaka måtte han skjære opp sjøl(samboeren altså) men den hadde jeg bakt da.

Det var mer enn nok mat til alle, inkl mine, de kunne plutselig få lov å spise ute sammen med de, men da hadde de gått inn.

Og jeg er ikke akkurat veldig blid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...