Gå til innhold

Klager ungene deres ofte på at de kjeder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det gjør min på 5 år, må liksom hele tiden aktivisere henne. Hun har egen trampoline, men idag er den litt våt. Nyoppusset rom, masse leker. Blir litt oppgitt.. Hjemme hos faren får hun visst spille masse tvspill. Og det er visst mye gøyere enn å være her :(

Anonymous poster hash: cd8cd...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender men da får de beskjed om å kjede seg på et annet rom.

Anonymous poster hash: bc49d...87b

Skrevet

Jeg svarer at det kun er kjedelige mennesker som kjeder seg, og at de må gå og finne på noe.

Anonymous poster hash: 465be...29c

Skrevet

Har også en gutt her som sier det endel når ikke broren er her. Og vil at jeg skal leke med han. Han er 5 år. Hvor ofte leker dere med deres 5 åringer?

Anonymous poster hash: 7871e...96e

Skrevet

Da får ungene beskjed om å kjede seg. Sundt å kjede seg og de klarer seg fint på egenhånd.

Fly i ræva på ungene har jeg virkelig ikke tid til hele dagen lang!

Jenta de er fem så send henne på rommet og hvis hun kjeder seg? Hva så!

Anonymous poster hash: e9d48...d1e

Skrevet

når min 7 åring en sjelden gang klager på at han kjeder seg så svarer jeg: "bra!.det er sunt å kjede seg for da finner du snart på noe"!

Jeg gidder ikke å aktivere barna mine hele tiden,de har fullt av ting å leke med og det er sunt å kjede seg!

Anonymous poster hash: 28417...282
Skrevet

Tja, dei klagar jo over at dei keiar seg innimellom. Det tar eg med knusande ro, det er berre bra å keie seg litt. La dei keie seg, så finn dei på noko til slutt. :)

Anonymous poster hash: 7ad3e...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...