Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article908985.ece Dette bekrefter det jeg alltid har tenkt, at jeg tiltrekkes av intelligente menn. Samboeren min er intet unntak, han har et smalt ansikt og ligner utseendemessig en del på det datagenererte bildet av en intelligent mann. Og han er veldig intelligent. Han holder på med doktorgrad nå, og er veldig reflektert. Ei venninne av meg tiltrekkes av menn med kortere, bredere ansikter og kortere nese. Vi har snakket om det før, og jeg har sett alle kjærestens hennes, og typisk er de ganske dumme, dessverre. Er vel gjerne også derfor forholdene tar slutt. Hun er nemlig måte smartere enn dem, så hun går lei. Anonymous poster hash: 1ec6f...695
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Så morsomt Jeg tiltrekkes av det samme og har en mann som nesten er et geni. Anonymous poster hash: ddd7c...148
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article908985.ece Dette bekrefter det jeg alltid har tenkt, at jeg tiltrekkes av intelligente menn. Samboeren min er intet unntak, han har et smalt ansikt og ligner utseendemessig en del på det datagenererte bildet av en intelligent mann. Og han er veldig intelligent. Han holder på med doktorgrad nå, og er veldig reflektert. Ei venninne av meg tiltrekkes av menn med kortere, bredere ansikter og kortere nese. Vi har snakket om det før, og jeg har sett alle kjærestens hennes, og typisk er de ganske dumme, dessverre. Er vel gjerne også derfor forholdene tar slutt. Hun er nemlig måte smartere enn dem, så hun går lei. Anonymous poster hash: 1ec6f...695 Min mann har et ganske rundt ansikt (ikke tjukk),men er veldig smart og har høy utdanning likevel. 😉 Anonymous poster hash: 6371e...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå