Gå til innhold

400 kr. for ... en MATBOKS??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat reklame for en veldig fancy laptop-matboks på Facebook.

Tenkte at DEN er super til Nurkets barnehagestart, klikket meg inn på siden og fant ut at den kostet 299.- ??!! I tillegg kom frakt på 99 kr.

Det er jo helt crazy! Den kan da umulig være verdt pengene. Eller??

:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er aldeles ikke verdt pengene.

Skrevet

Syntes det virker helt på trynet med så dyr matboks. Matbokser har det med å forsvinne på skogturer og glemmes igjen her&der.

Her blir det matboks fra Nille ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis man ser litt stort på det, så koster de "vanlige" matboksene rundt 79 kr, de som har matchende drikkeflaske. Og vi har pr nå ca 8 av de i skuffen, og da har vi kasta minst 10 tidligere. I tillegg til dette har vi x-antall andre matbokser som flyter overalt. Alt til hvert bruk, liksom...

Så om jeg hadde funnet EN matboks som dekte alle mine behov... da hadde jeg lett kjøpt den til den prisen!

Skrevet

299,- er ikke så ille dyrt for en god matboks. Bruker heller litt mer penger på 1-2 skikkelige gode matbokser enn "jallaboksene" fra Nille og Europris som går opp i limingen etter kun kort tids bruk.

Anonymous poster hash: be6ac...6e4
Skrevet

Det viktigste rr at den er solid og at det er god plass i den, syns jeg. vi har ned mat til to måltider, og i tillegg til brødskiver er det fint å ha plass til litt grønnsaker, bær, yoghurt, korn e.l.

400 er for mye, men det var dyr frakt da!

husker ikke prisen på den vi bruker mest, var nok kanskje 200. hatt den i to år og den er utrolig praktisk.

har også hatt noen billige, men lokkene har sittet dårlig.

har aldri opplevd at matboksen har blitt borte, tipper det kommer etter skolestart.

Skrevet

Ja, kjøp matboks fra Nille du. Den blir nok fort byttet ut ;)

Anonymous poster hash: ae19f...b9e
Skrevet

Fin matboks, altså, men drøy pris :o

Skrevet

Denne har de på kitchn til 149, og ungene elsker den.

http://sistemaplastics.com/products/lunch/1.5l-slimline-quaddie

Anonymous poster hash: c24ab...081

Sååå stilig! Sånn vil jeg ha ;)

jeg har selv denne matboksen til jenta som begynner på skolen nå. Den virker veldig solid og fin altså!! god plass i alle rom, og egen liten drikkeflaske i det ene rommet :)

Anonymous poster hash: 91f1f...99e

Skrevet

Denne har de på kitchn til 149, og ungene elsker den.

http://sistemaplastics.com/products/lunch/1.5l-slimline-quaddie

Anonymous poster hash: c24ab...081

Signerer denne. Begge barna mine har denne (i forskjellige farger SELVFØLGELIG siden man kan ikke blande gutte- og jentefarger må vite) og de er veldig fornøyde med de. Kjempefine til brødmat etc under og putter grønnsaker og bær i de små rommene på toppen :)

Selges også på Traktøren.

Skrevet

Takk! Akkurat noe sånt jeg har lett etter.

Anonymous poster hash: 0d5c5...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...