Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Gutten min på 3 år og 2 mnd ville ikke ha bleie idag. Han har kun tissa en gang på do før, idag har det skjedd tre uhell på ca. tre timer og ingen tissing på do;-) Men er vel ikke særlig lurt å tvinge på han bleie? Bør han bare få gå uten når vi er hjemme? Anonymous poster hash: d4673...68f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Ja. Gutten min ville ikke ha bleie på for ca 1 mnd siden, heller ikke på natt og er faktisk helt tørr om natta. Den første uka var det uhell hver dag, men det kom seg fort. Nå tisser han alltid på do, men bæsjer ofte i buksa, setter likevel ikke på han bleie. Det er jeg som må være mer påpasselig å sette han på do. Lykke til :-)(min er 3 år og 1 mnd) Anonymous poster hash: d3a7d...32e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Har hatt fire uhell idag på fem timer. Føler at han må ha på bleie i barnehahen imorgen når han har så lite kontroll. vil det ødelegge? HI Anonymous poster hash: d4673...68f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Jeg ventet til min mini var helt tørr hjemme før han dro i barnehagen uten bleie. Jeg ventet til min hadde vært uten bleie + uten uhell lenge før jeg tok av bleia ute/i bhg. Men min protesterte ikke på bleie da, skjønner det er vanskelig hvis ungen plutselig ikke vil ha bleia og virker som han/hun ikke vil ha de på. Hvis du sender ungen i bhg uten så send med mange skift. Anonymous poster hash: 4c850...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå