Gå til innhold

Dere som har angst, evt har hatt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bruker dere hverdagen for å minske angsten?

 

Når får dere mest angstanfall og hvorfor?

 

Dere må ikke svare på det siste om dere ikke ønsker, selvfølgelig :)

 

Anonymous poster hash: 277cd...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en generell angstlidelse og har derfor nesten konstant uro i kroppen. Veldig slitsomt, men har lært å leve med det. Jeg har det best når jeg leker og koser med babyen min :-) Det har blitt mye lettere å takle etter jeg fikk barn. Men har går på medisiner til daglig, og har ekstra medisiner til de gangene det blir ordentlig ille. Går også til psykolog og når barnet begynner i barnehagen så starter vi opp med mdmr behandling :-)

Skrevet

Får angstanfallene når stresset bygger seg opp og jeg ikke klarer å se lyset i enden av tunnellen, samme hvor rett foran nesa på meg løsningen er. Angsten viser seg ved at jeg plutselig ikke klarer å ta tlf selv om det er noen jeg kjenner som ringer, jeg klarer ikke åpne et brev osv. 

 

Unngår sosiale sammenkomster så godt jeg kan, og sørger for å holde meg i bakgrunnen om jeg må på slike.

 

Går ikke på medisiner for akkurat angsten, men angsten utløser andre ting jeg får medisiner for. 



Anonymous poster hash: 145bf...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...