☆☆☆ Skrevet 25. juni 2014 #26 Skrevet 25. juni 2014 Sasha er ikke det jentenavn ? Bare spør jeg altså Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Sasha er eit russisk kjælenamn for Alexander, slik Vanja er kjælenamn for Ivan og Kolja for Nikolai.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #27 Skrevet 25. juni 2014 Hairyballs Anonymous poster hash: cd7c4...991
Bustetroll Skrevet 25. juni 2014 #28 Skrevet 25. juni 2014 Meet Bob hehehe nå lo jeg meget godt her bustetroll. Bob var en fin herremann. Jeg må inrømme jeg hadde ledd hver gang jeg måtte rope bob... Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Haha. Han heter egentlig Solskjær da. Men han har så mange navn. Bob er det letteste for barnet å si, så hovednavnene er Solskjær og Bob. Men nå har hun faktisk begynt å si "Saaaashæææ" . og han lystrer begge? Hehe. Det må være forvirrende Det står hittil mellom mio, nunu, ludde/lodde. Vanskelige valg Anonymous poster hash: 0cddc...f1a og kan jeg spørre om en ting til? Siden du har liten hund. Vet det varierer veldig, men er han sånn gneldretype? Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Nei han bjeffer aldri. Kun hvis det banker på/ringer på. Det går jo veldig på oppdragelse da. Mange av de med småbikkjer glemmer at de faktisk er nettopp HUNDER, og glemmer å oppdra dem riktig... noen gode tips til oppdragelse I form av bjeffing? Alltid hatt store... og naboen sin mini bikkje bjeffer døgnet rundt.... DET orker ikke jeg med min altså Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Huff da.. Jeg gjorde det så enkelt som å kjefte da han bjeffet, og roste da han var stille. Eventuelt ignorere bjeffingen, for kjeft er jo også "respons". Har fungert som bare det. De gangene vi har flyttet, har han av og begynt å bjeffe litt fra buret idet jeg har gått, men da venter jeg utenfor døra til han begynner, går inn og sier fy, går ut igjen, og etter å ha gjort det noen ganger, har han tidd stille.. Nå føler jeg at min forstår ALT da. Jeg kan omtrent ha en samtale med han, og han forstår hva jeg sier. Det er ikke alltid kjefting fungerer mot bjeffing, og de fleste må jobbe mye hardere enn det jeg har gjort, for min jobb var ganske enkel når det kom til bjeffingen. En annen ting er, vær veldig veldig veldig flink med å gjøre han husren. Mange småhunder har den uvanen at de markerer mye inne.. Min har alltid gjort det, og gjør det enda. Kastrering gjorde det litt bedre, men han skvetter fortsatt inne. På badet i det minste men:p
Bustetroll Skrevet 25. juni 2014 #29 Skrevet 25. juni 2014 Sashaer ikke det jentenavn ? Bare spør jeg altså Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Sasha er eit russisk kjælenamn for Alexander, slik Vanja er kjælenamn for Ivan og Kolja for Nikolai. Alle hundene jeg kjenner som heter Sasha er jenter, men stjerna har helt rett. Det er slik de uttaler navnene i Russland/Bulgaria osv
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #30 Skrevet 25. juni 2014 Meet Bob hehehe nå lo jeg meget godt her bustetroll. Bob var en fin herremann. Jeg må inrømme jeg hadde ledd hver gang jeg måtte rope bob... Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Haha. Han heter egentlig Solskjær da. Men han har så mange navn. Bob er det letteste for barnet å si, så hovednavnene er Solskjær og Bob. Men nå har hun faktisk begynt å si "Saaaashæææ" . og han lystrer begge? Hehe. Det må være forvirrende Det står hittil mellom mio, nunu, ludde/lodde. Vanskelige valg Anonymous poster hash: 0cddc...f1a og kan jeg spørre om en ting til? Siden du har liten hund. Vet det varierer veldig, men er han sånn gneldretype? Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Nei han bjeffer aldri. Kun hvis det banker på/ringer på. Det går jo veldig på oppdragelse da. Mange av de med småbikkjer glemmer at de faktisk er nettopp HUNDER, og glemmer å oppdra dem riktig... noen gode tips til oppdragelse I form av bjeffing? Alltid hatt store... og naboen sin mini bikkje bjeffer døgnet rundt.... DET orker ikke jeg med min altså Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Huff da.. Jeg gjorde det så enkelt som å kjefte da han bjeffet, og roste da han var stille. Eventuelt ignorere bjeffingen, for kjeft er jo også "respons". Har fungert som bare det. De gangene vi har flyttet, har han av og begynt å bjeffe litt fra buret idet jeg har gått, men da venter jeg utenfor døra til han begynner, går inn og sier fy, går ut igjen, og etter å ha gjort det noen ganger, har han tidd stille.. Nå føler jeg at min forstår ALT da. Jeg kan omtrent ha en samtale med han, og han forstår hva jeg sier. Det er ikke alltid kjefting fungerer mot bjeffing, og de fleste må jobbe mye hardere enn det jeg har gjort, for min jobb var ganske enkel når det kom til bjeffingen. En annen ting er, vær veldig veldig veldig flink med å gjøre han husren. Mange småhunder har den uvanen at de markerer mye inne.. Min har alltid gjort det, og gjør det enda. Kastrering gjorde det litt bedre, men han skvetter fortsatt inne. På badet i det minste men:p seriøst?!?!? Jeg orker ikke markering inne. Hehe... de gangene jeg har hatt valp har jeg vært veldig striks på det, men som sagt ikke hatt små hunder før. Det er det verste jeg vet, tiss osv inne. Fysj! og hvor gammel er hunden din? ikke prøvd sånn som gjør at de ikke liker å tisse inne osv da? sånn man sprayer på overalt bare. ( bare lest om det. Aldri prøvd) men takk for tipset! Jeg skal være nazi på det! Anonymous poster hash: 0cddc...f1a
Bustetroll Skrevet 25. juni 2014 #31 Skrevet 25. juni 2014 Meet Bob hehehe nå lo jeg meget godt her bustetroll. Bob var en fin herremann. Jeg må inrømme jeg hadde ledd hver gang jeg måtte rope bob... Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Haha. Han heter egentlig Solskjær da. Men han har så mange navn. Bob er det letteste for barnet å si, så hovednavnene er Solskjær og Bob. Men nå har hun faktisk begynt å si "Saaaashæææ" . og han lystrer begge? Hehe. Det må være forvirrende Det står hittil mellom mio, nunu, ludde/lodde. Vanskelige valg Anonymous poster hash: 0cddc...f1a og kan jeg spørre om en ting til? Siden du har liten hund. Vet det varierer veldig, men er han sånn gneldretype? Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Nei han bjeffer aldri. Kun hvis det banker på/ringer på. Det går jo veldig på oppdragelse da. Mange av de med småbikkjer glemmer at de faktisk er nettopp HUNDER, og glemmer å oppdra dem riktig... noen gode tips til oppdragelse I form av bjeffing? Alltid hatt store... og naboen sin mini bikkje bjeffer døgnet rundt.... DET orker ikke jeg med min altså Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Huff da.. Jeg gjorde det så enkelt som å kjefte da han bjeffet, og roste da han var stille. Eventuelt ignorere bjeffingen, for kjeft er jo også "respons". Har fungert som bare det. De gangene vi har flyttet, har han av og begynt å bjeffe litt fra buret idet jeg har gått, men da venter jeg utenfor døra til han begynner, går inn og sier fy, går ut igjen, og etter å ha gjort det noen ganger, har han tidd stille.. Nå føler jeg at min forstår ALT da. Jeg kan omtrent ha en samtale med han, og han forstår hva jeg sier. Det er ikke alltid kjefting fungerer mot bjeffing, og de fleste må jobbe mye hardere enn det jeg har gjort, for min jobb var ganske enkel når det kom til bjeffingen. Og det å gå inn døra igjen når han bjeffer, fungerer absolutt ikke på alle, da mange hunder kan tro at "Åh, hun kommer tilbake hvis jeg bjeffer jo ". men min forstår virkelig at FY! Det ER fy En annen ting er, vær veldig veldig veldig flink med å gjøre han husren. Mange småhunder har den uvanen at de markerer mye inne.. Min har alltid gjort det, og gjør det enda. Kastrering gjorde det litt bedre, men han skvetter fortsatt inne. På badet i det minste men:p
Bustetroll Skrevet 25. juni 2014 #32 Skrevet 25. juni 2014 Meet Bob hehehe nå lo jeg meget godt her bustetroll. Bob var en fin herremann. Jeg må inrømme jeg hadde ledd hver gang jeg måtte rope bob... Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Haha. Han heter egentlig Solskjær da. Men han har så mange navn. Bob er det letteste for barnet å si, så hovednavnene er Solskjær og Bob. Men nå har hun faktisk begynt å si "Saaaashæææ" . og han lystrer begge? Hehe. Det må være forvirrende Det står hittil mellom mio, nunu, ludde/lodde. Vanskelige valg Anonymous poster hash: 0cddc...f1a og kan jeg spørre om en ting til? Siden du har liten hund. Vet det varierer veldig, men er han sånn gneldretype? Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Nei han bjeffer aldri. Kun hvis det banker på/ringer på. Det går jo veldig på oppdragelse da. Mange av de med småbikkjer glemmer at de faktisk er nettopp HUNDER, og glemmer å oppdra dem riktig... noen gode tips til oppdragelse I form av bjeffing? Alltid hatt store... og naboen sin mini bikkje bjeffer døgnet rundt.... DET orker ikke jeg med min altså Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Huff da.. Jeg gjorde det så enkelt som å kjefte da han bjeffet, og roste da han var stille. Eventuelt ignorere bjeffingen, for kjeft er jo også "respons". Har fungert som bare det. De gangene vi har flyttet, har han av og begynt å bjeffe litt fra buret idet jeg har gått, men da venter jeg utenfor døra til han begynner, går inn og sier fy, går ut igjen, og etter å ha gjort det noen ganger, har han tidd stille.. Nå føler jeg at min forstår ALT da. Jeg kan omtrent ha en samtale med han, og han forstår hva jeg sier. Det er ikke alltid kjefting fungerer mot bjeffing, og de fleste må jobbe mye hardere enn det jeg har gjort, for min jobb var ganske enkel når det kom til bjeffingen. En annen ting er, vær veldig veldig veldig flink med å gjøre han husren. Mange småhunder har den uvanen at de markerer mye inne.. Min har alltid gjort det, og gjør det enda. Kastrering gjorde det litt bedre, men han skvetter fortsatt inne. På badet i det minste men:p seriøst?!?!? Jeg orker ikke markering inne. Hehe... de gangene jeg har hatt valp har jeg vært veldig striks på det, men som sagt ikke hatt små hunder før. Det er det verste jeg vet, tiss osv inne. Fysj! og hvor gammel er hunden din? ikke prøvd sånn som gjør at de ikke liker å tisse inne osv da? sånn man sprayer på overalt bare. ( bare lest om det. Aldri prøvd) men takk for tipset! Jeg skal være nazi på det! Anonymous poster hash: 0cddc...f1a Ikke prøvd det nei. Har prøvd med eddik, men ikke hjulpet stort.. Min blir 5 år i August, så voksen mann han nå
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #33 Skrevet 25. juni 2014 Esau etter den lodne rødhårede sønnen til Isak i bibelen. Anonymous poster hash: 883a1...74a
Elskerhøsten2014 Skrevet 25. juni 2014 #34 Skrevet 25. juni 2014 Aner ikke jeg bare leste at prinsen i Monaco kalte sønnen sin det men Aragon og Silas er kult
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #36 Skrevet 25. juni 2014 hehe i følge barna så sier hu ene milo. mens gutten sier lodde...... Åh himmel... Anonymous poster hash: 0cddc...f1a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #37 Skrevet 25. juni 2014 Bobby eller Jølle Anonymous poster hash: b60d8...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå