Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av et sommertips, ja.

Er livredd for det der selv, har nemlig en mor som har hatt både hjerneblødning og et mindre slag/drypp. Førstnevnte av den arvelige varianten- en utposning på blodåre i hjernen., og mormoren min døde av det samme.

Så her tas alt av slike tegn på største alvor, og jeg har stående avtale om henvisning til utredning dersom jeg skulle slite med hodepine eller andre mulige tegn på dette.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dagbladet imponerer igjen... :/

Gjest beef sister
Skrevet

Jeg synes han fremmer et viktig poeng - det burde jo ikke være slik at du har mindre sannsynlighet for rask opptrening fordi du får hjerneslag i juli.

Skrevet

Har sett det i praksis, om sommaren får færre pasientar adekvat hjelp til rehabilitering, spesielt eldre. Så pass for all del på lårhalsane dykkar også.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Joda, de fremmer et viktig poeng... Men hvorfor går logopeder under lærerstilling?

Jeg savnet litt mer info om hjerneslag, faresignaler og hva man skal gjøre når det inntreffer.

Jeg vet det jo, men kan aldri gjentas nok.

Skrevet

Har sett det i praksis, om sommaren får færre pasientar adekvat hjelp til rehabilitering, spesielt eldre. Så pass for all del på lårhalsane dykkar også.

Kaller du oss gamle ;)

Skrevet

Kaller du oss gamle ;)
Gjer vusst det, ytan å meine det. Var midt i ei lang utgreiing då babyen våkna, og den kjappe avrundinga vart lite elegant ;)
Gjest beef sister
Skrevet

Joda, men det er jo ikke en artikkel om hjerneslag, så det er ikke merkelig at den informasjonen mangler. Tipper det er fordi logopeder jobber mye i skolen, uten at det betyr at de utelukkende trengs i skoleåret, så jeg er enig i at det bør gjøres noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...