Gå til innhold

Hva skal katten hete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått oss kattunge. Han har anlegg for å bli stor (diger), hårete og kjælen. Det eneste jeg kommer på er Dennis, mannen foreslår Max, men ungene har høylytt nedstemt begge navnene. Gjerne navn med s-lyd, selv om dette ikke er noe krav.



Anonymous poster hash: 593c4...fec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, min barndoms katt het Sjur!

En diger svart hannkatt med massepels og verdens snilleste og tålmodige med oss ungene :)



Anonymous poster hash: ba5d5...46b
Skrevet

Lillepus

 

Mons

 

Steinar

 

Svein



Anonymous poster hash: a6d90...2f2
Skrevet

Fitte Hølet. Hølet som "kjælenavn".



Anonymous poster hash: 74281...968
Skrevet

Oddvar

 

Anonymous poster hash: 233b3...72c

Skrevet

Pus

Snupi

Mons

 

 

Anonymous poster hash: e44e1...f35

Skrevet

Jeg synes det er så kult med navn som ikke akkurat er på topplistene. Svein som hun over foreslo, er et av de feks 😄

 

Ellers foreslår jeg;

Finn

Truls

Reidar

Johnny

Knut

Vidar

Willy

Tom (&jerry)

 

Evt et navn dere liker godt, som likevel ikke strekker opp som et navn dere vil bruke på evt flere barn.

 

Oppkalling etter en by, en mnd, en kjendis, eller annet som har en stor betydning for dere.

 

Kjekt for barna om de får være med å bestemme. Kanskje de kan lage en liste og dere plukker ut favoritten?

 

 

Anonymous poster hash: d5fd7...abc

Skrevet

Sirius

Snupi

Basse

Baltazar



Anonymous poster hash: 87c2b...5b7
Skrevet

Hva med Sverre? :)

 

Anonymous poster hash: 33ae5...8c7

Skrevet

Takk for mange tips!

 

Jeg falt umiddelbart for Sjur, men er redd ungene ikke synes det er "kult" nok.



Anonymous poster hash: 593c4...fec
Skrevet

Pepsi pus



Anonymous poster hash: 3283d...8d5
Skrevet

Solo



Anonymous poster hash: 33aef...bb2
Skrevet

Diesel

Shampoo

Shere Khan

Lucifer (ev. Musifer...hehe)

Swiffer

Tarzan

Ruslebiff

 

....bare for å foreslå? :P:D

Skrevet

Pondus Tyson

 

Anonymous poster hash: 3bd7a...083

Skrevet

Simba



Anonymous poster hash: 33aef...bb2
Skrevet

Mye fint i bibelen:

Laban

Herodes

Lucifer

Goliat

Nebukanezar (Nepudkanezar)

Nicodemus (Nicodempus)

Moses (Mospus)

Lazarus (Lazapus)

Sebedeus (Sebedepus)

:)

Skrevet

Felix

Odin

Aron

 



Anonymous poster hash: d91ef...d94
Skrevet

Pusifer

 

Anonymous poster hash: 4fc2b...833

Skrevet

Hvorfor kan ikke ungen få bestemme? :)



Anonymous poster hash: e6f1d...967
Skrevet

 

Hvorfor kan ikke ungen få bestemme? :)]

 

Fordi jeg ikke har lyst til å rope på Prinsesse Sofiarapunzelpott eller Meganinjasuperbat. 

 

Men de har medbestemmelsesrett, altså.

 

Anonymous poster hash: 593c4...fec

Skrevet

Men her var det mange gode forslag! Jeg/vi finner helt sikkert et navn her (jeg har tre-fire favoritter).



Anonymous poster hash: 593c4...fec
Skrevet

Jeg likte Moses! :) Hva med Amadeus? Hvis jeg skulle hatt en katt skulle den enten hett Milo (gutt) eller Malou (jente). 

Skrevet

 

 

 

Hvorfor kan ikke ungen få bestemme? :)]

 

Fordi jeg ikke har lyst til å rope på Prinsesse Sofiarapunzelpott eller Meganinjasuperbat.

 

Men de har medbestemmelsesrett, altså.

 

Anonymous poster hash: 593c4...fec

Hihihi, men disse var i alle fall meget morsomme da. Hehe :-p.

 

Anonymous poster hash: 4a823...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...