Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjerringer av alle kjønn

Beslutningsvegring

Treighet og insistering på å kjøre med bremser og håndbrekk på i enhver sammenheng

Følelsesmessig utpressing

Komboen passiv-aggressiv, konfliktsky, anal & tilpasningsuvillig

Og hovedhatet her er at alt havner på mitt bord og hvordan det gjør at jeg på en ellers lekker junidag er sprekkeferdig av sinne og forakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan legge til klesvask, oppvaskmaskin som burde tømmes, kaos på bord, og ting ifra skolen jeg ikke har noen steder jeg kan legge.

Og gamle menn som kjører bil, tenker de burde holde øynene på veien og ikke på kjærringa si når de kjører der det er overgangsfelt, spesielt hvis noen (meg) er allerede i overgangsfeltet når de kommer kjørende. Det kunne ha gått skikkelig galt.

Takk og lov for at noen (meg) bruker øynene sine og klarer å flytte seg før det er forsent.

Sug-lut: Håper resten av sommeren blir bedre for deg. Og at du har noen du kan skrike til så du slipper å bære alt sinne alene.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg sitter og prøver å komme opp led en hatliste selv, for gudene skal vite at jeg er sliten, kroppen er forvandlet til en verkende udefinerbar klump og nervesmerter hat all grunn til å havne øverst på lista ( finnes det verre smerte? Bortsett fra sorg altså?)

Men jeg tar meg i å tenke hele tiden og til hvert punkt at jeg egentlig har det fint :) jeg har familie sol elsker meg og stiller opp når det trengs og jeg bor i et land med fremragende helsevesen!

Jeg ta dette som en delvis hatliste tror jeg :)

Og du, Luten? Kan det hjelpe med en kaffe i termoskoppen mens du tar en liten gåtur i de fine stiene du pleier å bruke?

Utrolig hva litt stillhet og alenetid kan gjøre med frustrasjon over analbeskuende amøber som ikke vet bedre enn å forpeste fine junidager for andre :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Herrefred, jeg ser autocorrekten har innhentet meg... Orker ikke rette nå, så håper dere skjønner hva jeg mener :P

Skrevet

Jeg hoppet inn her for å skrive min korte hatliste: Gresspollen, men da jeg så Lutens, så fikk jeg flashback til et ledermareritthalvår i min tidligere yrkeskarriere. Å prøve å lede medarbeidere i en retning høres ikke så vrient ut, men når de som skal ledes oppfører seg som en haug med glassmaneter stablet i høyden (= sleipt, glatt, uberegnelig, uforutsigbart og uten substans av noe slag), så er det omtrent umulig. Så om det du står opp i dag, Luters, er noe i nærheten av mitt søvnløse og überfrustrerte halvår, så har du all min sympati.

Men jeg hater fortsatt pollen her jeg sitter med smale, rosa griseøyne og en boks kleenex som min beste venn.

Skrevet (endret)

Nå har jeg avreagert med både kaffe, blomstereng, kos og verdens beste og mest balanserende opptur, så jeg har satt sinnet på nederste hylla. Det er ikke borte, men det kan vente til jeg får rett anledning. Men altså ja, Himmel og hav, definitivt glassmaneter i stabel kombinert med at alt krever sprint-fart mens noen henger på meg som passende slep-belastning alle sine passiv-aggressive traktorhjul. Alt i alt en glimrende blandingsmetafor.

Endret av sug lut
Gjest beef sister
Skrevet

Treige servitører (det blir et stort irritasjonsmoment når absolutt alle måltider spises ute)

Til en forandring har jeg faktisk ikke mer. Kan derfor sende sympati I bøtter og spann.

Skrevet

Gravid og i nær framtid uten jobb. Sukk. Komplisert. 

Skrevet

Sender min sympati til alle de som føler de trenger det idag. Det er mange å dele med. Håper det løser seg til det beste for dere alle.

Jeg har bare 2 små hat idag.

Småtrekk innimellom som gjorde det akkurat litt kaldt med jevne mellomrom til å sitte i bikini.

Jeg satt i bikini likevel, men puppene har blitt så små at de bare falt ut av toppen :( . Det er hat av flere grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...