Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 For et par år siden var jeg på Rhodos og da mener jeg å huske at de var meldt ca 32-34 grader i skyggen den tiden vi var der, men i realiteten var det 38-44 grader alle dagene (var hetebølge første uken med 41-44 grader). Vi var der da midt i juli. Nå skal vi til "syden" igjen om en uke, og jeg ser at det er meldt ca 27-30 grader, noe jeg synes virker litt kjølig med tanke på hvor vi skal og at det blåser en del der. Er det slik at de vanligvis er varmere enn det som de melder slik vi opplevde sist? Anonymous poster hash: c4b7c...37a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 27-30 gr er ikke kjølig uansett hvor mye det blåser, altså. Men opplever ofte at det er et par gr varmere enn værmeldingen melder. Anonymous poster hash: 93f06...8a2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 27-30 gr er ikke kjølig uansett hvor mye det blåser, altså. Men opplever ofte at det er et par gr varmere enn værmeldingen melder. Anonymous poster hash: 93f06...8a2 Nei, altså, jeg mente ikke kjølig i den forstand at det er kaldt Men jeg er en sånn frysepinne som er veldig var for temperatur. Den uken med hetebølge på Rhodos da alle rundt meg holdt på å "dø" av varme, var helt perfekt temperert for meg. Andre uken da det var litt kaldere kom det av og til noen vindgufs som gjorde at jeg småhutret litt etter bading i bassenget selv om det var så varmt som 37-38 grader. Jeg er nok litt rar HI Anonymous poster hash: 083ca...f7b
Gjest Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Hehe lik meg du da HI. Elsker når det er 40+. Kom selv ned til kun 29 grader her hvor jeg er om fredaf. Og syntes det var kaldt☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå