Gå til innhold

Barn "hvilken religion har du?" bare leke med gode muslimer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig! Jeg er ikke norsk engang, og er veldig glad for at det er veldig få muslimer på skolen barna mine skal begynne.

Anonymous poster hash: 5e496...528

Skrevet

Glad vi ikke har opplevd noe slikt. Datteren min har 2 guttevenner som er muslimer, fra Tsjetsjenia, og hele familien er veldig greie folk. De er som folk flest :)

Anonymous poster hash: 8d930...339
Skrevet

Stakkars lille jente. Er glad dette ikke er noe tema her vi bor.

Anonymous poster hash: ec5dd...7c8

Skrevet

Vi har også muslimer i klassen, men de er i mindretall, og oppfører seg helt normalt. Noen steder i oslo nå er det helt ekstremt. Har ingenting i mot muslimer, men synes det er feil at mobbing av klær og pålegg osv og blonde jenter på barneskolen som farger håret brunt for å slippe unna

Anonymous poster hash: 2d7f7...449

Skrevet

På barnas skole (liten by på østlandet) er det omvendt rasisme. De muslimske barna er ikke greie mot de norske. De sier lite hyggelige ting og kommer med stygge kommentarer. Min 1. klassing har helt på egenhånd konkludert med at hun ikke liker muslimer fordi de er så slemme og frekke. Jeg syntes det er utrolig trist at det er slik. På min 3. klassing er det meldt en mobbesak til rektor der en muslim stpr for det meste av mobbingen.

Anonymous poster hash: bfdf1...56a

Skrevet

Det finnes mobbing blant barn, muslimske barn er intet unntak,mobberne trenger bare en unnskyldning og finner noe som er annerledes...akkurat som ikke-muslimske mobbere

Anonymous poster hash: 1f1e8...993

Skrevet

Det finnes mobbing blant barn, muslimske barn er intet unntak,mobberne trenger bare en unnskyldning og finner noe som er annerledes...akkurat som ikke-muslimske mobbere

Anonymous poster hash: 1f1e8...993

Men dette "annerledes" er vanlige norske ting: sommerkjole, shorts, kalkunpålegg på brødskive (som de trodde var skinke). Det er ikke riktig at barn skal bli mobbet for å ikke dekke seg til. Og disse barna lærer fra foreldrene sine at de bare skal oeke med gode muslimske barn. Jeg snakker ikke om alle muslimer, men dette miljøet som har vokst frem flere steder nå.

Anonymous poster hash: 2d7f7...449

Skrevet

På barnas skole (liten by på østlandet) er det omvendt rasisme. De muslimske barna er ikke greie mot de norske. De sier lite hyggelige ting og kommer med stygge kommentarer. Min 1. klassing har helt på egenhånd konkludert med at hun ikke liker muslimer fordi de er så slemme og frekke. Jeg syntes det er utrolig trist at det er slik. På min 3. klassing er det meldt en mobbesak til rektor der en muslim stpr for det meste av mobbingen.

Omvendt rasisme? Rasisme er vel rasisme uansett?

Dette handler om mobbing rett og slett.

Anonymous poster hash: 254bf...d36

Skrevet

Hvorfor kaller du det omvendt rasisme?

Anonymous poster hash: 56cc5...3df

Skrevet

Mobberne bør bli flyttet bort, og klarer de ikke å integrere seg her i landet bør de flytte til et land de føler seg mer hjemme.

Anonymous poster hash: ecfd8...d64
Skrevet

Det bor mange tusen muslimer i landet her og det betyr ikke at alle mobber eller er terrorister. Jeg synes det er viktig å ta tak i de som mobber og ikke en hel folkegruppe. Her vi bor er det over 1000 muslimer men har aldri opplevd noe slikt som i artikelen over

Anonymous poster hash: a7bae...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...