Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har siste året lagt om livsstilen en del, mer bevisst på hva/ hvor mye jeg spiser og økt aktivitetsnivået mye. Dette har ført til at jeg sakte men sikkert har tatt av nærmere 10kg. Vekta har ligget stabilt de siste månedene. Jeg er forsåvidt fornøyd med vekta, men IKKE muffinmagen! Får den ikke bort!! Er det helt umulig? Har hatt tre relativt tette svangerskap, men det er åtte år siden siste. Kan dette ha noe å si? Ser reklame rundt forbi om østrogentabletter, for å få bort denne magen. Noen som har prøvd det? Andre som har greid å i det minste redusere muffinmagen? Anonymous poster hash: a96d3...25b
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Bare tull å dytte i seg skadelige tabletter. Hvis du har delte magemuskler eller mye overflødig hud, er det eneste som får bort magen, en operasjon. Har flere venninner som er topptrent, med samme problemet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Fettsuging, coolsculping osv. Fettsuging er ikke for å gjøre tykke folk tynne, det er figurforming. Det er ikke alle som er født perfekte, mindretallet faktisk. Så da har man hjelpemidler hvis det er viktig for deg Mest sannsynlig har du ekstra fettdeponi der(hvis ikke delte magemuskler i tillegg) og du kan ikke spottrene magen flat. Google litt på bilder av opererte, så ser du hva folk suger vekk Anonymous poster hash: de26c...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå