Gå til innhold

Jeg vet ikke hva barnet mitt liker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at et barn på 14 mnd ikke har noen tydelig favorittleke? Han kan leke veldig engasjert med en ting, og så tenker jeg at nå har jeg funnet ut hva han liker, men så er det brått slutt på leken og videre til neste. Jeg skulle ønske jeg visste hva han interesserte seg for, det hadde gjort det så mye lettere å kjøpe nye leker. Han har heller ingen kosebamse eller sutteklut som han er knyttet til. Mulig det er en bra ting, for det eneste han trenger for å sovne er smokken, og hvis en smokk blir borte er det bare å kjøpe ny. En bamse eller sutteklut er vanskelig å erstatte uten at det blir protester, men jeg synes det er så søtt når barn sitter og koser på en bamse eller en klut....

Anonymous poster hash: 5f8cc...fb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter fikk en bamse da hun litt over to år. Denne ble umiddelbart favoritten, og er det fremdeles ett år senere. Før dette var alle leker likestilt. :-) tror det er like vanlig som at de har en favoritt.

Anonymous poster hash: 69ed9...c1a

Skrevet

Mi hadde ikke noe favorittbamse, koseklut eller noe slik. Det var bevisst at jeg rullerte på bamsene og lekene for å unngå ramaskrik om en av dem var i vaskemaskinen, blitt forlagt eller ble borte.

Nå har hun en favorittbamse (er nesten 3 år), men hun er ikke superavhengig av den.

Anonymous poster hash: 75066...9a7
Skrevet

Har egentlig hatt dette problemet hele tiden, han har aldri vist noen stor interesse for leker mer enn noen minutter om gangen. Når familien lurte på hva de skulle kjøpe til bursdagen var det ikke mye jeg fikk svart. Det ble mye klær på han, da. :P

Anonymous poster hash: 5f8cc...fb0
Skrevet

i den alderen var det mest spennende å leke i kjøkkenskuffen her:D Laget en egen skuff med litt sleiver og utstyr som de fikk lov å leke med, elsket det:)

Anonymous poster hash: 3a019...f2b
Skrevet

Ingenting å stresse med ;) Så små barn trenger ikke leker, egentlig. Gi dem en kasserolle, så kan de ha det moro i timesvis!

Han vet ikke selv hva han liker, og kanskje trenger han ikke noe særlig mye ;) Han holder på å utforske nettopp det. Bare la han herje med det han har, og ikke kjøp mer før han er litt eldre :)

Anonymous poster hash: d1cbc...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...