Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har kjøpt et nytt hus med en liten plen. Rundt huset er det plantet busker, de har nå vokst i 1 år så de er ikke så veldig store. Men de kommer seg. Da det begynte å komme masse ugress på plenen og der buskene er, smurte jeg ugressmiddel på ugresset. Nå virker det som om buskene også har tatt til seg dette da de plutselig har begynt å visne litt etter litt. Idag ser de ganske stusslige ut. Er nesten sikker på at det må være årsaken, selv om middelet bare ble tatt på ugresset. Alle de andre husene rundt her har nemlig fortsatt fine og frodige busker. Er det i det hele tatt mulig i redde de, eller må de graves opp og plantes nye? Anonymous poster hash: a46c6...c77
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Har kjøpt et nytt hus med en liten plen. Rundt huset er det plantet busker, de har nå vokst i 1 år så de er ikke så veldig store. Men de kommer seg. Da det begynte å komme masse ugress på plenen og der buskene er, smurte jeg ugressmiddel på ugresset. Nå virker det som om buskene også har tatt til seg dette da de plutselig har begynt å visne litt etter litt. Idag ser de ganske stusslige ut. Er nesten sikker på at det må være årsaken, selv om middelet bare ble tatt på ugresset. Alle de andre husene rundt her har nemlig fortsatt fine og frodige busker. Er det i det hele tatt mulig i redde de, eller må de graves opp og plantes nye? Anonymous poster hash: a46c6...c77 Du må se dette ann, men jeg er redd du har tatt livet av de. Anonymous poster hash: b56dd...071
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Roundup? Gi dem et år og se det an, men jeg hadde nok belaget meg på å måtte kjøpe nye.døde greiner våkner ikke igjen så dem kan du klippe av. Er de grønne og seige inni lever de enda og da ville jeg latt dem være. Anonymous poster hash: d9c5f...b25
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Roundup ja. Var ute en liten tur og traff på gartneren i nabolaget, han sa vi trengte å vanne buskene våre. Fortalte han om middelet jeg hadde tatt på ugresset, og han sa at så lenge buskene ikke hadde fått noe på bladene så er det ikke det som er årsaken. Han mente de trengte mye vann. Så nå har jeg stått ute og vannet i 1 time, får håpe det hjelper. Sjekket forresten om de var døde, men de er grønne inni så kanskje de vil komme seg etter hvert. Takk for svar HI Anonymous poster hash: a46c6...c77
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Ugress er det mye av i hager. Anbefaler å luke det vekk, ikke bruke kjemiske midler på det. Anonymous poster hash: 4012b...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå