Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Noen her som ganske nylig har pusset opp kjøkkenet og har lyst til å fortelle hva totalprisen kom på? Vi tenker å kjøpe alt nytt inkl. hvitevarer og sette bort all jobben. Jeg skjønner det er store forskjeller på hva man betaler, men jeg spør likevel. Hva er totalpris på deres kjøkken? Hvilken produsent? Er dere fornøyde? Anonymous poster hash: 757d2...c19
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har Sigdal kjøkken og alle hvitevarer er integrerte. Kjøkkenet er 30 kvadratmeter, fliser med varmekabler på gulvet, downlights i taket. Med alt inkludert arbeid ble kostnaden 250.000 kr. Anonymous poster hash: 22632...b18
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Vi gjorde alt utenom å henge opp skapene på veggen ( monterte stammene selv og leide kjøkkenmontører for selve opphengingen), elektriker og rørlegger. Betalte 115 000 kr og kjøpte kjøkkenet på ikea. 18 kvm kjøkken. Anonymous poster hash: afc77...bdc
lemonaide Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 40-50 tusen. Tror dette var inkl. hvitevarer (kaffemaskin, oppvask, micro, + 2 kjøleskap) høyglanskjøkken fra Ikea. Veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå