Gå til innhold

Jeg er ikke verdt noenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner virkelig på at jeg ikke er verdt noe. Jeg får ikke jobb til tross for bra utdannelse og iherdig prøving. Vi har tre barn og fint hus og alt det der....men jeg utgjør ikke en forskjell. Jeg vil så gjerne bidra...gjøre en jobb..føle at jeg nytter og kan noe. Når venner diskuterer jobb og slikt blir jeg bare lei. Det er noe dritt å ikke ha jobb og. Bare det å få egne penger på konto....usj :-(. Håper det blir en endring ellers vet jeg ikke hva jeg gjør :-(

Anonymous poster hash: 5c9d9...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også som deg og det er ikke noe morsomt :(

Men iallefall, min reddning ble frivillighetsarbeid på røde kors! :) Det har gjort underværker for meg i allefall. Du kan gjøre masse slags typer frivilligjetsarbeid f.eks hjelpe til på et kattehjem hvis du er glad i dyr. melde deg som støttekontakt hvis du liker slikt eller som meg rødekors. :)

Egne penger inn på konto vil du ikke få av frivillighetsarbeid, men det hjelper virkelig på den følelsen du sitter med nå. Du betyr noe uansett om du jobber eller ikke jobber. Du er en flott mamma og du har tydeligvis lyktes med mye her i livet skal jeg si deg :) Men frivillighetsarbedet hjalp iallefall for meg og jeg anbefaler deg det på det sterkeste! :) Hvis folk spør hva jeg driver med svarer jeg bare at jeg er frivillig på rødekors og jeg får mer oppmerksomhet og komplimenter enn da jeg jobbet ;)

Anonymous poster hash: a8a92...f09
Skrevet

Får du INGEN jobb? Ikke i kassa på Rimi eller ringevikar i en barnehage eller sykehjem?

Anonymous poster hash: 696e5...c9b

Skrevet

Selvsagt får du jobb.

Du kan kanskje ikke få drømmejobben med en gang etter utdannelse, men jobb får du. Hvis det faktisk ER så viktig for deg å tjene penger.

Ta deg sammen og innse at det er normalt å måtte starte på bunn og jobbe seg opp.

Har ingenting til overs for slik surving det er bare irriterendes.

Anonymous poster hash: fe39a...f86

Skrevet

Meld deg som tilkallingsvikar på sykehjem eller andre helsetjenster i kommunen. Eller i bhg. De har alltid behov for folk:) nå vet ikke jeg hva du er utdannet som men noen ganger må enn ta en annen jobb/ jobber i påvente av den jobben en vil ha. En venninne av meg var tilkallingsvikar på 5 ulike plasser (apotek+bhg) før hun fikk 100% jobb på sykehuset til slutt. Hun er apotekteknikker. Litt vanskelig med 2 barn men det gikk i rundt for dem:)

Anonymous poster hash: 5bd3a...63a

Skrevet

Selvsagt får du jobb.

Du kan kanskje ikke få drømmejobben med en gang etter utdannelse, men jobb får du. Hvis det faktisk ER så viktig for deg å tjene penger.

Ta deg sammen og innse at det er normalt å måtte starte på bunn og jobbe seg opp.

Du er virkelig et sjarmerende medmenneske!

Anonymous poster hash: f50ff...ce5

Skrevet

Får du INGEN jobb? Ikke i kassa på Rimi eller ringevikar i en barnehage eller sykehjem?

Anonymous poster hash: 696e5...c9b

Jeg er ikke HI, men nei... Jeg er en av dem så ikke får jobb, ikke engang kassadame på Rimi, å ja, jeg har søkt!

Anonymous poster hash: 43a08...4b3

Skrevet

Selvsagt får du jobb.

Medmenneske?? Her ser jeg vel en "rik pike" som ikke helt får det som hun vil med en gang.

Fint hus, utdannelse og åpenbart ikke store økonomiske problemer. Så nei, ser ikke noe poeng i å synes synd på slike mennesker.

Skrevet

Selvsagt får du jobb.

Medmenneske?? Her ser jeg vel en "rik pike" som ikke helt får det som hun vil med en gang.

Fint hus, utdannelse og åpenbart ikke store økonomiske problemer. Så nei, ser ikke noe poeng i å synes synd på slike mennesker.

Du uttaler deg ganske bastant når du vet lite.

Jeg har nok søkt hundre jobber i det siste. Vi bor på en liten plass. Jeg har tatt utdannelse nummer to i håp om å få jobb siden jeg da kan søke på flere jobber. Jeg søker på alt fra vaskejobb til butikk til kontor. Jeg hadde tatt hva som helst.

Rik pike? Oi hvor lite du vet.

HI

Anonymous poster hash: 5c9d9...0b3

Skrevet

"Liten plass" betyr vanligvis jordbruksområde. Har du søkt sommerjobb som avløser eller innhøstingshjelp? Det er ikke godt betalt, men det er noe.

Anonymous poster hash: 60246...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...