ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Noen som har hatt mer enn en forlover, eller vært i bryllup hvor dette har blitt gjort? Jeg ønsker min beste venninne og lillesøster, men samboer er overhodet ikke enig. Det er bare en forlover som kan stå på papiret. Men er det da kun den ene som har noen oppgaver i kirken? Hva slags oppgaver har egentlig en forlover?
Happy-Mama:) Skrevet 3. juli 2014 #2 Skrevet 3. juli 2014 du kan ha "så mange" forlovere du vil, men bare en av dem kan stå oppført i papirene. selv hadde jeg to, mannen også (det var forsåvidt tilfeldig at vi hadde to begge to...) oppgavene fordeler du eller dem etter ønske/hva som er praktisk. det er jo ikke så mye ansvar som følger med...;p begge var med å velge ut kjole, den ene hadde ansvar for at kjole og slep lå fint i kirken mens den andre hadde ansvar for buketten. siden mine to ikke kjente hverandre og kjente meg på hver sin måte, holdt de også hver sin tale. den ene forloveren til mannen hadde ansvar for å sprette og skjenke sjampis utenfor kirken, mens den andre hadde ansvar for ringene. de holdt felles tale da de alle tre er barndomsvenner.
sprelline Skrevet 3. juli 2014 #3 Skrevet 3. juli 2014 Hadde selv to forlovere. Mine to beste venninner:)
MilleMarmelade Skrevet 3. juli 2014 #4 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Svigerinnen min hadde to, funka fint det! :-) Endret 3. juli 2014 av mortilknerten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå