ønskerbebis Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Min problemstilling er at jeg har et par veldig nysgjerrige naboer. Har hele tiden hatt følelsen av at de følger med på hva jeg og samboeren driver med, etter kommentarer som: Ja, sist vår så fikk du jo ikke skiftet til vinterdekk før da og da. osv. I går var jeg på venninnekveld og en venninne av meg sier at naboen har sett meg når jeg soler meg toppløs! Han er kamerat med broren hennes. Problemet ligger bare i at jeg ALDRI har solt meg toppløs. Så med andre ord går han rundt og sier dette, selv om det ikke er sant. Ikke at det er noe problem, jeg ler egentlig bare av hele opplegget. Men hadde jo vært veldig morsomt å finne på et eller annet så han fikk noe å virkelig snakke om! Noen ideer? Frister med en liten "hevn" slik at han blir flau. Hadde jo vært litt morsomt å konfrontere han og si at jeg hører han sitter og ser på meg når puppene er "ute", men det stemmer jo ikke så kan jo ikke gjøre det akkurat! Er det virkelig normalt at folk er så nysgjerrige på naboene? Jeg får med meg minimalt av hva naboene driver med, eneste jeg har registrert er at to av nabodamene er gravide! Men det er jo ikke så lett å overse i lengden!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Skal du hevne deg, å si seng ut et rykte om at naboen ligger å soler seg uten truse og med ståpikk. Anonymous poster hash: c17cf...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå