Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg er ikke den fødende , men mamma til ei som skal bli mamma, og jeg har fått den æren av å få bli med på hennes fødsel.... er det da noe jeg burde ta med ?? jeg kommer egentlig ikke på noen ting, men det må det jo være..... Anonymous poster hash: e976b...d15
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Kan være greit å ha med seg et skift, småpenger og litt å knaske på i allefall.
Tarssan Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Noe til å ta bilder med av den nyfødte? gratulerer på forskudd som bestemor
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Alltid ha det hun liker best å drikke, noe salt kjeks eller bolle (enkelt å få i seg), new energy sjokolade, kanskje en liten presang? Ikke noe stort.. kanskje et lite smykke eller noe... hun har kanskje ikke mann og hadde satt pris på det? Jeg levde for always nattbind etter fødselen. . De på sykehuset er så glatte og rare... Anonymous poster hash: 33a69...08f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Å, tusen takk for veldig gode forslag :-) er min eldste som skal ha sin første, ei jente, og hun er alene, så det er nok kjekt at jeg har med litt..... og tusen takk :-) gleder meg masse til å bli bestemor :-) Anonymous poster hash: e976b...d15
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 noen flere forslag før tråden forsvinner til side 2, også videre....-. ??? Anonymous poster hash: e976b...d15
*Miss Marple* Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer som snart bestemor. Så heldig du er som får være med på fødselen. Mine tips er mat og drikke til deg selv, samt kanskje tannbørste. Det kan jo fort ta litt tid Lader til tlf. Drikkeflaske med tut til den fødende. Da kan man drikke i alle stillinger. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Hun er sikkert i "gravid-tåka" nå og kan glemme litt til sin bag. Jeg glemte selv lepomade og lufta er jo så tørr på sykehuset. Ble overlykkelig da første som kom hadde med en lypsyl til meg. Ellers er skift til deg, samt toalettsaker greit. Deilig å friske seg opp litt etterpå. Niste/snacks/frukt/sjokolade og energirik drikke, gjerne til dere begge. Anonymous poster hash: 6b879...3a1
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 ja, jeg er kjempeheldig, jeg håper bare jeg kan klare å holde hodet kaldt, og klare å hjelpe til...jeg gru-gleder meg veldig.... takk for tips :-) alt er notert ned....må snart pakke litt, er bare 6 uker igjen :-) Anonymous poster hash: e976b...d15
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 trodde ikke det var så mye jeg trengte å ta med meg, men nå når jeg ser på lista så er det en del jeg burde pakke :-) tusen takk alle sammen...... Anonymous poster hash: e976b...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå