Gå til innhold

Bør jeg melde fra om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men tenk om faren kun hadde en dårlig dag?

Anonymous poster hash: 1bcdc...252

Det har ingenting og si. Man snakker ikke sånn til barna sine og klapser de selv om de har en dårlig dag altså!!

Anonymous poster hash: 38c83...5d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis faren hadde en dårlig dag finner nok ikke barnevernet noe og saken blir henlagt. Enkelt og greit.

Vil man ikke bli meldt til barnevernet får man sørge for å la være å bryte loven. Å slå ungene sine er ikke lov.

Anonymous poster hash: 24105...5d5
Skrevet

Var det far eller morens kjæreste som hentet?

Anonymous poster hash: c3ca1...bde
Skrevet

Meld! Og hold øye videre og meld igjen, og igjen, og igjen om nødvendig!

Anonymous poster hash: bd38d...d4a

Skrevet

Bra at du melder. Det er så viktig at vi tør å bry oss! Håper du har fått kontakt m bv allerede.

Anonymous poster hash: b3844...33b

Skrevet

Da har jeg ringt bv og snakket med ped. leder. Synes bv var litt tilbakeholdne med å si om de tok dette alvorlig, men ped.leder kunne fortelle at de allerede har en sak kjørende uten at hun ville si mer.

Huff, jeg har så vondt av disse guttene nå.. Så han eldste i morges og han har det ikke bra.

Beklager alle skrivefeil i hovedinnlegget, gikk litt fort igår.

Og til deg som lurte på om det var faren eller om det var morens kjæreste, så var det guttenes far.

Anonymous poster hash: 13864...b70

Skrevet

Skrivefeil er irrelevant for meg ! Bra du tar saken.

Anonymous poster hash: b3844...33b

Skrevet

Får helt vondt i hjertet mitt av å lese dette. Guttens reaksjon viser jo at han ble usikker og redd, så er nok desverre en far som psykisk mishandler barna sin slik ofte. Ville helt klart tatt dette opp med barnehagen i morgen. Og ville etter en samtale med dem også meldt saken til bv. Desverre er det en del pedledere som kvier seg veldig for å melde, avventer og ser osv, så det er ingen selvfølge at det skjer stort selvom barnehagen vet det. Du kan jo melde anonymt om du synes det er ekkelt at han vet hvem du er. Og selvom barnehagen også har meldt eller skal melde til bv så er det bare enda bedre om flere melder, myyyye mindre sannsynlig at saken blir henlagt og det at flere ser dette beviser bare enda mer hvordan ting egentlig er. Stakkars guttene :(

Anonymous poster hash: badf0...374
Skrevet

Huff, fikk helt vondt inni meg av dette! Å melde er et stort skritt å ta, men ja, på bakgrunn av det du sier hadde jeg sagt fra. Til barnevernet. Du kan eventuelt ta det opp med ped.leder i tillegg, men det er viktig at det kommer inn melding til BV fra andre enn bhg.

Anonymous poster hash: a7479...791
Skrevet

Da har jeg ringt bv og snakket med ped. leder. Synes bv var litt tilbakeholdne med å si om de tok dette alvorlig, men ped.leder kunne fortelle at de allerede har en sak kjørende uten at hun ville si mer.

Huff, jeg har så vondt av disse guttene nå.. Så han eldste i morges og han har det ikke bra.

Beklager alle skrivefeil i hovedinnlegget, gikk litt fort igår.

Og til deg som lurte på om det var faren eller om det var morens kjæreste, så var det guttenes far.

Anonymous poster hash: 13864...b70

Så utrolig bra gjort av det :)

Ettersom de allerede har en sak gående mot de så regner jeg med barnevernet tar dette på alvor :)

Håper guttene får det bedre etterhvert nå :)

Og at de slipper slik tilsnakk og oppførsel fra de som skal elske de ubetinget.

Kunne aldri falt meg inn og snakket slikt til barnet mitt.

Det er toppen på lavmål i mine øyne :(

Men du gjorde det absolutt rette.

Vær stolt av deg selv for at du gikk videre og for at du sannsynligvis har hjulpet disse stakkars guttene :)

*klem*

Anonymous poster hash: 0157e...98a

Skrevet

Spurte om det var stefar, pga. at mange mødre tror for godt om sine nye kjærester. Men dette var altså far. Synes generelt at folk i mange tilfeller er for snar til å rope bv, men i dette tilfellet var det på sin plass å reagere! Ser på måten du skriver på, at du ikke er sensasjonslysten, men at du virkelig bryr deg!

Anonymous poster hash: c3ca1...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...