Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Dere som har vært på barnas båt med stena line, hvordan er båten? Er det badeland, lekeland der? Hva andre ting for barna er det der? Anonymous poster hash: 6fa3d...a3b
Guttaboys Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Vi var på den i fjor. Da var det zita og zotpiratene (tror jeg) som hadde opplegg for barna gjennom hele turen. Var også trylleshow og skattejakt. Jeg synes det var veldig bra! Vet ikke om det var badeland der...barna var 4 og nesten 2 år.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Båten er jo helt ræva for å si det mildt. Synes den er ekkel, og fikk ikke lyst til å dusje på lugaren, eller komme nær veggen inntil senga. Opplegget på båten når de har Barnas Båt er helt fint.De har et spaanlegg der, men tror kanskje ikke barn får være med der (uten at jeg er helt sikker). De har et lite lekerom, gamle slitte leker.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Gøy for unga - ganske for de voksne Anonymous poster hash: 9743d...085
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Gøy for unger fra fire år og oppover. De under fire får feks ikke være med opp til kapteinen osv. Vi syns strengt tatt at det var litt stusselig, men eldste var bare 2 år og 23 mnd da vi dro. Ikke badeland, men spa. Barn under en viss alder får ikke være med. Barn over en viss alder kan være med, men begrensede klokkeslett. Ikke på kveldsseiling i det hele tatt. Mye info om dette på nettsiden deres også. Anonymous poster hash: 0ac3b...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå